paljon aseita kuten cod4 kun saa lvl:jä niin saa uusia systeemejä kuten kun kuolee niin tippuu atomaattisesti pommi.
saman tyyppinen kuin cod pelit
kyllästyin bf:bc2 kun sain kaikki aseet.
aseinden vaihto jos haluaaa vaikka vaihtaa pistoolin johonkin konsuun niin ei vaihdu koko varustus.
BF on bf ja codit codeja. Noi mitä laitoit on kaikki esim cod4:ssa. Ja toi martydom on kaikista perkeistä paskin ja noboin.
-Isoja mappeja
-talvi-, syksy-, kevät- ja kesämappeja
-lentokoneet
-lentotukialuksia, joita komentaja voi ohjata
-sukellusveneitä ja sotalaivoja, joita kaikki voivat ohjata
-tuhoutuva ympäristö, myös talojen lattiat ja sisäseinät voi tuhota
-paljon aseita
-ei tarinallista yksinpeliä
-pelimodiksi sellainen, että täytyy tuhota vihollisen laiva(bf 2142:n titan pelimuodon tyylinen)
-paaaaljon unlokkeja
-K16
-Paljon multiplay-karttoja.
-Snipurajoitus esim 3 per puoli.
-Ettei ukkelit juuttuis kaiken maailman ruohonkorsiin.
-Syntymäpaikat järkevästi
-Raja-alue Baseen jossa vihun luodit ei tehoo tai vihulta lähtee omasta energiasta pois.(vois rapettaminen loppua).
-TrackIR-tuki
-PhysX fysiikkakortti-tuki
-Gaming vest-tuki
Ps. Haluaisin ne jo tähän BFBC2:seen :)
Jos tulee ohjattavia takkeja, lentokoneita, helikoptereita, niissä pitäisi olla toimivat interiöörit ja mittarit. Esim. tankissa voisi sulkea luukun ja mennä sisälle kurkkimaan periskoopista. Samoin erilaisten räjähdysten tehot aidoiksi. Kaatuvat puut ja tuhoutuvat talot...
Voisit toivoa tota tankki juttua sinne seuraavaan pr päivitykseen, tai sitten vaikka bf3 reality modiin. Nimittäin tuskinpa tuollaista turhuutta alettaisiin väsäämään.
Niin ja sitte ite haluaisin siihen hyvät ja eritoten tarpeeksi selkeät grafiikat, realismia jossain määrin, hitboxit, prone,, ja sitte tietenki iha tosi paljon unlockeja joihin vielä unlockkeja perkkejä,hyviä snipu paikkoja jossa voi olla yksinäinen susi ja et snaipperi ois kans näkymätön ja sit tappas yhellä, ja sit sellane lasm man stand et ku tapetaa nii ei kuolekkaa ja itsetuho nappi, ja sitte oon aina halunnu et ois semmonen rankki systeemi et se kellä eniten pisteitä ni sen aseet satuttais kans enite ja sil ois enemmä elämiä ja sillee yo nou jne. Sitte oon aina kans toivonu et näihi sotapeleihi tuotas jotain magiaa. Esim vois olla semmonen kitti ku merlin joka vois parantaa omia ja lentää luudalla ja tiputtaa siten vaikka koptereita kaatamalla taikalientä niitten päälle että ne muuttus sammakoiksi. Vastapuolen noidan sitten pitää vastataikoa se sammakko taas kopuksi.
Jos tulee ohjattavia takkeja, lentokoneita, helikoptereita, niissä pitäisi olla toimivat interiöörit ja mittarit. Esim. tankissa voisi sulkea luukun ja mennä sisälle kurkkimaan periskoopista. Samoin erilaisten räjähdysten tehot aidoiksi. Kaatuvat puut ja tuhoutuvat talot...
Mahdollimman oikean näköinen, niinku oltaisiin oikeassa sodassa..
Tehköön täysin saman kun Battlefield Vietnam mutta kaikki uutta ja kiiltävää.
Co-op mukana ja ihan sikana karttoja, vaikka kaikki kartat uudella enginellä tehtynä mitä ikinä on julkastu BF sarjassa.
Toi BF Vietnam on ehkä onnistunein peli ikinä. Kaikki on pelattavuuden kannalta balanssissa ja yhtaan bugia en oo itte löytäny.
Lupaan, että myy miljoona kappaletta hintaan 12,99¤.
- Tankkiin ajaja ja ampuja erikseen sekä etäisyysmittari & tykinkulman säätö asteina näkyviin.
- Jokaiselle classille etäisyysmittari myös mukaan
- Luotien tippuminen pitkiltä matkoilta
- Lentotukialukset
- Torpedoveneet
- Rynnäkkö- ja joukkojenkuljetus kopterit
- Hävittäjät BF2 tyyliin
- IT ohjukset
- Tuhoutuva ympäristö
- Pari kunnon kaupunkimappia, ei Arica Harbor kaltaisia.
- Revive pois kokonaan
- Kranaatinheitin ei tapa läheltä
- BF 2142 kaltainen "Destroy Titan" pelimode, kohteena vaikka aiemmin mainittu laiva/tehdas.
- Pari max 24 pelaajan sisäkarttaa, esim. suuri tehdas tai vastaava.
- Claymoret takasin peliin, kuitenkin vain mahdollisuus kantaa yhtä mukana.
- Savukranaatit
- Yksinpeli pois, panostakoot enemmän moninpeliin
- Rank järjestelmä
- Riittävästi unlockeja
- Mahdollisuus merkata laserilla kohteita esim. lentokoneiden/chopperien ohjuksille.
- Spawnien ympärille esim 50 metrin suoja-alue jonka sisälle ei voi ampua.
- Tuki Steamille
Yhdistelemällä BC2 ja BF2 aineksia muutamilla lisäyksillä saataisin omasta mielestäni varsin onnistunut ja hyvin pelattava peli.
- Tankkiin ajaja ja ampuja erikseen sekä etäisyysmittari & tykinkulman säätö asteina näkyviin.
- Jokaiselle classille etäisyysmittari myös mukaan
- Luotien tippuminen pitkiltä matkoilta
- Lentotukialukset
- Torpedoveneet
- Rynnäkkö- ja joukkojenkuljetus kopterit
- Hävittäjät BF2 tyyliin
- IT ohjukset
- Tuhoutuva ympäristö
- Pari kunnon kaupunkimappia, ei Arica Harbor kaltaisia.
- Revive pois kokonaan
- Kranaatinheitin ei tapa läheltä
- BF 2142 kaltainen "Destroy Titan" pelimode, kohteena vaikka aiemmin mainittu laiva/tehdas.
- Pari max 24 pelaajan sisäkarttaa, esim. suuri tehdas tai vastaava.
- Claymoret takasin peliin, kuitenkin vain mahdollisuus kantaa yhtä mukana.
- Savukranaatit
- Yksinpeli pois, panostakoot enemmän moninpeliin
- Rank järjestelmä
- Riittävästi unlockeja
- Mahdollisuus merkata laserilla kohteita esim. lentokoneiden/chopperien ohjuksille.
- Spawnien ympärille esim 50 metrin suoja-alue jonka sisälle ei voi ampua.
- Tuki Steamille
Yhdistelemällä BC2 ja BF2 aineksia muutamilla lisäyksillä saataisin omasta mielestäni varsin onnistunut ja hyvin pelattava peli.
Todellakaan mitään alle 128 vs 128 moninpelikenttiä. se on minimivaatimus, lisäksi kunnon kaupungit/viidakot/kylät ei kumminkaan tyyliin Bad Company 2. Tehdään ihan oma pelinsä, ei lähdetä apinoimaan Bad Company sarjan pelejä.
Jos nyt lähetään siitä että mitä vois parantaa BF2 verrattuna.
-väh. 2 miehen miehistöt tankkeihin + zoomi tankkeihin sekä tankit oikean tehoisiksi.
-Vähemmän at ohjuksia, mutta sellaisia että niillä saa -vahinkoakin aikaan.
-Paremmin toimivat AA:t. Eli ei varota heti kun alkaa seuraamaan aa:lla.
-Tehokkaammat aseet.
-Kranaattisade poies.
-Ei lentokoneita pikkumappeihin joissa niillä ei mahu lentämään.
-Laser ohjatut pommit + minimi tiputusetäisyys josta ne voi tiputtaa(ei räjähdä jos tiputetaan liian matalalta).
-Kiikarit rynkkyihin(osaan).
-Kunnolliset KK:t(kiikareilla).
-Isommat mapit.
Kyllä kai noita vois keksiä loputtomiin.
Ja jos noista AA ohjuksista sen verran, IR ohjatut ohjukset eivät pitäisi antaa lentokoneelle tms. minkäänlaista varoitusta ennen ampumista. Ainakin niin on kehittyneissä lentosimuissa.
kyllä se oikeessa elämäs antaa nimittäin se ohjus näkyy tutkas ku se tulee kohti.
Lisukkeena vois olla Search & Destroy Gametype kunnon pelaajamäärällä ( EI MITÄÄN 4 V 4 SQUAD RUSH) ilman uudelleen syntymistä sillä sais järkeviä matseja aikaseks
1 tai 2 karkandin tyylistä mappia karkandin lisäksi. Sinko alkaa lataamaan heti! Hitboxit paremmin kohalleen.
Kaikki turha pois.
Esimerkiksi liian hienot grafiikat, muut pelimuodot paitsi conguest, liiallinen realistisuus, codimaisuus, singleplayer, ylimääränen lagi, ehkä jopa surkeat aselajit kuten snipu ja assault, unlockit ja se vi**n tikas killed juttu.(Kun ammutaan tikkaisiin tulee killed eikä wounded. Sama kiinteissä aseissa. Eli DICE saisi panostaa hieman enemmän pikkuasioihin.)(Jetit myös?)
Sanokaa jos jotain unohtui.
YHTEENVETO:
BF3:ssa/sta pitäisi...
- panostaa enemmän pieniin asioihin.
- poistaa "typerät" uudistukset
Vielä lyhyemmin: Paranneltu BF2.
DICE:lle: Jos jotain teette niin tehkää se kunnolla!
PS Ääkköset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Viestiä on muokattu: 04.05.2010 17:26
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.
<<345>>
02.04.2010 19:30
#81
paljon aseita kuten cod4 kun saa lvl:jä niin saa uusia systeemejä kuten kun kuolee niin tippuu atomaattisesti pommi.
saman tyyppinen kuin cod pelit
kyllästyin bf:bc2 kun sain kaikki aseet.
aseinden vaihto jos haluaaa vaikka vaihtaa pistoolin johonkin konsuun niin ei vaihdu koko varustus.
BF on bf ja codit codeja. Noi mitä laitoit on kaikki esim cod4:ssa. Ja toi martydom on kaikista perkeistä paskin ja noboin.
Ite toivon isoja mappeja ja lentokoneita
02.04.2010 20:55
#82
-talvi-, syksy-, kevät- ja kesämappeja
-lentokoneet
-lentotukialuksia, joita komentaja voi ohjata
-sukellusveneitä ja sotalaivoja, joita kaikki voivat ohjata
-tuhoutuva ympäristö, myös talojen lattiat ja sisäseinät voi tuhota
-paljon aseita
-ei tarinallista yksinpeliä
-pelimodiksi sellainen, että täytyy tuhota vihollisen laiva(bf 2142:n titan pelimuodon tyylinen)
-paaaaljon unlokkeja
-K16
05.04.2010 01:36
#83
-Snipurajoitus esim 3 per puoli.
-Ettei ukkelit juuttuis kaiken maailman ruohonkorsiin.
-Syntymäpaikat järkevästi
-Raja-alue Baseen jossa vihun luodit ei tehoo tai vihulta lähtee omasta energiasta pois.(vois rapettaminen loppua).
-TrackIR-tuki
-PhysX fysiikkakortti-tuki
-Gaming vest-tuki
Ps. Haluaisin ne jo tähän BFBC2:seen :)
05.04.2010 03:04
#84
Ctf,deahtmatch ja kaikki vastaan kaikki,pelimodit ois kyll kiva nähä myös battlefield sarjassa.
Jätetääns noi vaikka modien tekijöille, ja mielummin keskittyisivät aivan johonkin muuhun kun 64 pelaajan all.v.everybody.
05.04.2010 03:06
#85
Jos tulee ohjattavia takkeja, lentokoneita, helikoptereita, niissä pitäisi olla toimivat interiöörit ja mittarit. Esim. tankissa voisi sulkea luukun ja mennä sisälle kurkkimaan periskoopista. Samoin erilaisten räjähdysten tehot aidoiksi. Kaatuvat puut ja tuhoutuvat talot...
Voisit toivoa tota tankki juttua sinne seuraavaan pr päivitykseen, tai sitten vaikka bf3 reality modiin. Nimittäin tuskinpa tuollaista turhuutta alettaisiin väsäämään.
Niin ja sitte ite haluaisin siihen hyvät ja eritoten tarpeeksi selkeät grafiikat, realismia jossain määrin, hitboxit, prone,, ja sitte tietenki iha tosi paljon unlockeja joihin vielä unlockkeja perkkejä,hyviä snipu paikkoja jossa voi olla yksinäinen susi ja et snaipperi ois kans näkymätön ja sit tappas yhellä, ja sit sellane lasm man stand et ku tapetaa nii ei kuolekkaa ja itsetuho nappi, ja sitte oon aina halunnu et ois semmonen rankki systeemi et se kellä eniten pisteitä ni sen aseet satuttais kans enite ja sil ois enemmä elämiä ja sillee yo nou jne. Sitte oon aina kans toivonu et näihi sotapeleihi tuotas jotain magiaa. Esim vois olla semmonen kitti ku merlin joka vois parantaa omia ja lentää luudalla ja tiputtaa siten vaikka koptereita kaatamalla taikalientä niitten päälle että ne muuttus sammakoiksi. Vastapuolen noidan sitten pitää vastataikoa se sammakko taas kopuksi.
05.04.2010 09:45
#86
Team: Paranoia
05.04.2010 09:56
#87
06.04.2010 00:46
#88
06.04.2010 01:24
#89
Jos tulee ohjattavia takkeja, lentokoneita, helikoptereita, niissä pitäisi olla toimivat interiöörit ja mittarit. Esim. tankissa voisi sulkea luukun ja mennä sisälle kurkkimaan periskoopista. Samoin erilaisten räjähdysten tehot aidoiksi. Kaatuvat puut ja tuhoutuvat talot...
Mahdollimman oikean näköinen, niinku oltaisiin oikeassa sodassa..
08.04.2010 09:52
#90
Co-op mukana ja ihan sikana karttoja, vaikka kaikki kartat uudella enginellä tehtynä mitä ikinä on julkastu BF sarjassa.
Toi BF Vietnam on ehkä onnistunein peli ikinä. Kaikki on pelattavuuden kannalta balanssissa ja yhtaan bugia en oo itte löytäny.
Lupaan, että myy miljoona kappaletta hintaan 12,99¤.
22.04.2010 18:14
#91
- Jokaiselle classille etäisyysmittari myös mukaan
- Luotien tippuminen pitkiltä matkoilta
- Lentotukialukset
- Torpedoveneet
- Rynnäkkö- ja joukkojenkuljetus kopterit
- Hävittäjät BF2 tyyliin
- IT ohjukset
- Tuhoutuva ympäristö
- Pari kunnon kaupunkimappia, ei Arica Harbor kaltaisia.
- Revive pois kokonaan
- Kranaatinheitin ei tapa läheltä
- BF 2142 kaltainen "Destroy Titan" pelimode, kohteena vaikka aiemmin mainittu laiva/tehdas.
- Pari max 24 pelaajan sisäkarttaa, esim. suuri tehdas tai vastaava.
- Claymoret takasin peliin, kuitenkin vain mahdollisuus kantaa yhtä mukana.
- Savukranaatit
- Yksinpeli pois, panostakoot enemmän moninpeliin
- Rank järjestelmä
- Riittävästi unlockeja
- Mahdollisuus merkata laserilla kohteita esim. lentokoneiden/chopperien ohjuksille.
- Spawnien ympärille esim 50 metrin suoja-alue jonka sisälle ei voi ampua.
- Tuki Steamille
Yhdistelemällä BC2 ja BF2 aineksia muutamilla lisäyksillä saataisin omasta mielestäni varsin onnistunut ja hyvin pelattava peli.
22.04.2010 19:32
#92
- Tankkiin ajaja ja ampuja erikseen sekä etäisyysmittari & tykinkulman säätö asteina näkyviin.
- Jokaiselle classille etäisyysmittari myös mukaan
- Luotien tippuminen pitkiltä matkoilta
- Lentotukialukset
- Torpedoveneet
- Rynnäkkö- ja joukkojenkuljetus kopterit
- Hävittäjät BF2 tyyliin
- IT ohjukset
- Tuhoutuva ympäristö
- Pari kunnon kaupunkimappia, ei Arica Harbor kaltaisia.
- Revive pois kokonaan
- Kranaatinheitin ei tapa läheltä
- BF 2142 kaltainen "Destroy Titan" pelimode, kohteena vaikka aiemmin mainittu laiva/tehdas.
- Pari max 24 pelaajan sisäkarttaa, esim. suuri tehdas tai vastaava.
- Claymoret takasin peliin, kuitenkin vain mahdollisuus kantaa yhtä mukana.
- Savukranaatit
- Yksinpeli pois, panostakoot enemmän moninpeliin
- Rank järjestelmä
- Riittävästi unlockeja
- Mahdollisuus merkata laserilla kohteita esim. lentokoneiden/chopperien ohjuksille.
- Spawnien ympärille esim 50 metrin suoja-alue jonka sisälle ei voi ampua.
- Tuki Steamille
Yhdistelemällä BC2 ja BF2 aineksia muutamilla lisäyksillä saataisin omasta mielestäni varsin onnistunut ja hyvin pelattava peli.
04.05.2010 02:22
#93
04.05.2010 09:20
#94
Jos nyt lähetään siitä että mitä vois parantaa BF2 verrattuna.
-väh. 2 miehen miehistöt tankkeihin + zoomi tankkeihin sekä tankit oikean tehoisiksi.
-Vähemmän at ohjuksia, mutta sellaisia että niillä saa -vahinkoakin aikaan.
-Paremmin toimivat AA:t. Eli ei varota heti kun alkaa seuraamaan aa:lla.
-Tehokkaammat aseet.
-Kranaattisade poies.
-Ei lentokoneita pikkumappeihin joissa niillä ei mahu lentämään.
-Laser ohjatut pommit + minimi tiputusetäisyys josta ne voi tiputtaa(ei räjähdä jos tiputetaan liian matalalta).
-Kiikarit rynkkyihin(osaan).
-Kunnolliset KK:t(kiikareilla).
-Isommat mapit.
Kyllä kai noita vois keksiä loputtomiin.
kyllä se oikeessa elämäs antaa nimittäin se ohjus näkyy tutkas ku se tulee kohti.
Team: {MB}
04.05.2010 12:08
#95
Team: Cucko
04.05.2010 17:06
#96
Kaikki turha pois.
Esimerkiksi liian hienot grafiikat, muut pelimuodot paitsi conguest, liiallinen realistisuus, codimaisuus, singleplayer, ylimääränen lagi, ehkä jopa surkeat aselajit kuten snipu ja assault, unlockit ja se vi**n tikas killed juttu.(Kun ammutaan tikkaisiin tulee killed eikä wounded. Sama kiinteissä aseissa. Eli DICE saisi panostaa hieman enemmän pikkuasioihin.)(Jetit myös?)
Sanokaa jos jotain unohtui.
YHTEENVETO:
BF3:ssa/sta pitäisi...
- panostaa enemmän pieniin asioihin.
- poistaa "typerät" uudistukset
Vielä lyhyemmin: Paranneltu BF2.
DICE:lle: Jos jotain teette niin tehkää se kunnolla!
PS Ääkköset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<<345>>