BF3 Beta palauteketju
Aletaanpas keräämään tämän ketjun alle palautetta Battlefield 3:n Betasta, niin positiiviset kuin negatiivisetkin asiat on hyvä mainita, että saadaan mahdollisimman kattava ketju aiheesta.
- Ei command rosea
- 3d-spotting
- Äänet. Pelaajalle ei anneta riittävästi tietoa vihollisista
- valonheitin aseissa
- hiiren ei voi bindata.
- tietyissä kohissa uppoo maan sisään
- Haulikko on ehkä liian tarkka siihen verrattuna kuinka tappava se on
- Ampuminen. ihmiset kuolevat myöhässä. / hitreg
- Squad. Omaa ei voi tehdä - Ei mahdollisuutta valita squadia.
- Asetuksia ei voi muokata "reservissä"
- Battlelog
- Minimap ja suurempi kartta.
- Ruudun välkkyminen.
- B-login yhteensopimattomuus 64bit selaimien kanssa.
- Ei kokokartta näkymää deploy-ruudussa.
- Oman pelaajan äänet. Kaikki äänet ovat samalla tasolla. Koska spotista ei tule muuta ilmoitusta kuin ääni, niin ei koskaan tiedä osuiko spot johonkin vai ei.
- Chätin sijainti ja koko
- Killfeed. Myös omat tapot saisivat olla yleisen killfeedin joukossa. Assistpisteeteiden sijoittelu myös ihan väärä.
+ Bäfä fiilis
+ Äänet, oli kyl positiivinen yllätys et äänet on noinkin laadukkaat tos.
+ Sulavuus
+ Ulkonäkö.
+ Liikkuvuus.
+ Ampuminen.
+ Äänimaailma.
+ Erilaisuus.
+ Battlelog
- Ei command rosea
- 3d-spotting
- Äänet. Pelaajalle ei anneta riittävästi tietoa vihollisista
- valonheitin aseissa
- hiiren ei voi bindata.
- tietyissä kohissa uppoo maan sisään
- Haulikko on ehkä liian tarkka siihen verrattuna kuinka tappava se on
- Ampuminen. ihmiset kuolevat myöhässä. / hitreg
- Squad. Omaa ei voi tehdä - Ei mahdollisuutta valita squadia.
- Asetuksia ei voi muokata "reservissä"
- Battlelog
- Minimap ja suurempi kartta.
- Ruudun välkkyminen.
- B-login yhteensopimattomuus 64bit selaimien kanssa.
- Ei kokokartta näkymää deploy-ruudussa.
- Oman pelaajan äänet. Kaikki äänet ovat samalla tasolla. Koska spotista ei tule muuta ilmoitusta kuin ääni, niin ei koskaan tiedä osuiko spot johonkin vai ei.
- Chätin sijainti ja koko
- Killfeed. Myös omat tapot saisivat olla yleisen killfeedin joukossa. Assistpisteeteiden sijoittelu myös ihan väärä.
+ Bäfä fiilis
+ Äänet, oli kyl positiivinen yllätys et äänet on noinkin laadukkaat tos.
+ Sulavuus
+ Ulkonäkö.
+ Liikkuvuus.
+ Ampuminen.
+ Äänimaailma.
+ Erilaisuus.
+ Battlelog
Aihetta on muokattu: 29.09.2011 16:38
MAINOS
MAINOS
No mullakin on joitan plussia ja miinuksia annettavana.
eka miinukset:
-räsynukke bugit (kuten ruumis valuu tasaisella pinnalla jonnekkin suuntaan)
-minusta tuo henkiinherättämisaika sais olla pidempi, kun ei aina kerkii herätään.
-Jos numeroista ottaa medpackin tai ammopackin, heittää hahmo sen automaattisesti
-pelaaja on räsynukkena, mutta pystyy ampumaan
-tämä on vasta beta, mutta jos spottaat jonkun, ei hahmo sano mitään
-squadit (samat syyt, mitkä on jo mainittu)
- itse en ole kokeillut, mutta autorepair kuulostaa huonolta idealta
HUOM: bugit menevät betan piikkiin :)
Nyt plussia:
+bf fiilis
+Grafiikat
+äänet
+autolla ajaminen on kuulemma aitoa ja se tuntuu raskaalta (en ole itse kokeillut)
+jetit
+64 players tuli takas
+jotenkin sellainen aidon sodan fiilis
+Luulin aluksi, että katson sotilaan kypäräkamera videota :D
Ja kaikki siinä pelissä on plussaa! Asioita olisi minun mielestäni 100, mutta en jaksa kaikkia luetella :p. Odotan kokoversiota innolla.
eka miinukset:
-räsynukke bugit (kuten ruumis valuu tasaisella pinnalla jonnekkin suuntaan)
-minusta tuo henkiinherättämisaika sais olla pidempi, kun ei aina kerkii herätään.
-Jos numeroista ottaa medpackin tai ammopackin, heittää hahmo sen automaattisesti
-pelaaja on räsynukkena, mutta pystyy ampumaan
-tämä on vasta beta, mutta jos spottaat jonkun, ei hahmo sano mitään
-squadit (samat syyt, mitkä on jo mainittu)
- itse en ole kokeillut, mutta autorepair kuulostaa huonolta idealta
HUOM: bugit menevät betan piikkiin :)
Nyt plussia:
+bf fiilis
+Grafiikat
+äänet
+autolla ajaminen on kuulemma aitoa ja se tuntuu raskaalta (en ole itse kokeillut)
+jetit
+64 players tuli takas
+jotenkin sellainen aidon sodan fiilis
+Luulin aluksi, että katson sotilaan kypäräkamera videota :D
Ja kaikki siinä pelissä on plussaa! Asioita olisi minun mielestäni 100, mutta en jaksa kaikkia luetella :p. Odotan kokoversiota innolla.
-tahmaiset käsikranaatit ja niiden heikko vaikutusalue.
-ukot bugaa kraffojen sisään + voi tappaa muita sieltä.
-origin--->Battlelog--->peli ikkuna yksi välikäsi liikaa..
-UMP ylitehokas samoin FN2000
-Originin kaveriluettelo ei päivity automaattisesti battlelogiin kunnolla
-liian vähän mehustelua ja kiroilua äänimaailmassa.
Kaikki muu on plussaa. Erittäin vakuuttava BETA on aina mukava kokeilla tuotetta ennen ostopäätöstä (vaikkakin ostin jo ennakkoon ennen betaa) veikkaan et jos actimel tekis samoin, ei CODia myytäis niin paljoa. Tässä sensijaan on purjeissa tuulta.
-ukot bugaa kraffojen sisään + voi tappaa muita sieltä.
-origin--->Battlelog--->peli ikkuna yksi välikäsi liikaa..
-UMP ylitehokas samoin FN2000
-Originin kaveriluettelo ei päivity automaattisesti battlelogiin kunnolla
-liian vähän mehustelua ja kiroilua äänimaailmassa.
Kaikki muu on plussaa. Erittäin vakuuttava BETA on aina mukava kokeilla tuotetta ennen ostopäätöstä (vaikkakin ostin jo ennakkoon ennen betaa) veikkaan et jos actimel tekis samoin, ei CODia myytäis niin paljoa. Tässä sensijaan on purjeissa tuulta.
Olen huomannut ikävän bugin. Jos kaveri antaa panoksia ja sinulla on eod bot käytössä ja ajelet sillä mukavasti, päätät ottaa ohjauksen pois päältä, huomaat että sinulla on yksi eod bot "lippaassa" Et pysty ohjaamaan vanhaa bottiasia et pysty pistämään uutta, pitää hakea vanha tai kuolla että voit ajaa uudestaan.
Viestiä on muokattu: 05.10.2011 09:08
Yksi "bugi", mikä itseä on alkanut häiritsemään on se, että hitboxit kulkee jäljessä.
Esimerkiksi, seisot kiven takana niin, että hahmostasi näkyy pää ja vartalo, jalat on piilossa. Sitten huomaat vihollisen, joka alkaakin ampua. Menet proneen kiven taakse, mutta otat silti osumaa ja lopulta kuolet, vaikka olit ehtinyt olla piilossa jo pari sekuntia.
Muut bugit onkin jo mainittu. :)
Toivottavasti DICE hioo edes suurimman osan näistä bugeista pois ennen 25. päivää.
Esimerkiksi, seisot kiven takana niin, että hahmostasi näkyy pää ja vartalo, jalat on piilossa. Sitten huomaat vihollisen, joka alkaakin ampua. Menet proneen kiven taakse, mutta otat silti osumaa ja lopulta kuolet, vaikka olit ehtinyt olla piilossa jo pari sekuntia.
Muut bugit onkin jo mainittu. :)
Toivottavasti DICE hioo edes suurimman osan näistä bugeista pois ennen 25. päivää.
Blu_ray16 sanoo:
toi m-comin tuhoamisen pisteet on naurettavan pieniä
toi m-comin tuhoamisen pisteet on naurettavan pieniä
Mielestäni kaikki pelissä saatavat pisteet ovat naurettavan suuria. Lähes joka roundi tulee about +4000 pistettä + ribboneista/medalseista tulevat pisteet päälle. Toista se oli bf2:sessa sai todella taistella että niitä pisteitä tuli. Sama sydeemi kun ois bf3 niin todellakin sitä pelaamista riittäis, mut eiköhän toi oo ihan hyvä noinki.
Tämä siis oma mielipide.
Viestiä on muokattu: 05.10.2011 12:06
Bugeja, osa tullutkin jo...
- Todellakin tuntuu, että välistä kuolee, vaikka olisi kuinka mennyt suojaan kiven tjms taakse, mikä siinä sitten bugaakaan
- Jos kuollessa on vieressä ollut ylösnostettava ase, "Press R to pick up" -teksti näkyy respawnin jälkeen toiselta puolelta mappia
- Crosshair häviää välistä
- Toisinaan ei voi tähdätä, vaan pitää käyttää toista asetta tai ladata
- Kaatuneet puut häviää - hyvä etsiä näkösuojaa niiden alta, kun ne yhtäkkiä katoavat. Liekö bugi vai vaan (betan) feature
- Kuoleman jälkeen spectaus-kamera pomppaa välistä hevon kuuseen
...sekä omasta mielestäni huonoja ominaisuuksia:
- Battlelog ja Origin (olen kai vanhanaikainen) E: Origin tuntuu myös saavan käynnistyessään koneen hetkellisesti totaalisesti jumiin
- Koko ranking-systeemi... Mihin niitä palkintoja oikeen tarvii? Kyllä mulle riittää se huvi; en minä työkseni pelaa
- Aseiden epätasapaino? UMP, F2000... Plyx
- 3D-spotting - ihan sokkona voi ampua vihun ikinä häntä näkemättä vaikka millaisten puskien läpi kun näkee sen helvetin punaisen kolmion
- Suppressive effect scopen läpi tähdätessä? Tuntuu, että vaikka kuinka räiskii päin näköä, vihu vaan kylmän rauhallisesti jatkaa zoomailuaan ja tappaa
E: - Reviven hyväksyminen välilyönnillä; samalla napilla, jolla nousee pronesta ylös. Niin, mikä olisikaan järkevämpää, kuin suojan taakse kuollessaan reviven jälkeen pompata ylös ammuttavaksi uudestaan...
- Todellakin tuntuu, että välistä kuolee, vaikka olisi kuinka mennyt suojaan kiven tjms taakse, mikä siinä sitten bugaakaan
- Jos kuollessa on vieressä ollut ylösnostettava ase, "Press R to pick up" -teksti näkyy respawnin jälkeen toiselta puolelta mappia
- Crosshair häviää välistä
- Toisinaan ei voi tähdätä, vaan pitää käyttää toista asetta tai ladata
- Kaatuneet puut häviää - hyvä etsiä näkösuojaa niiden alta, kun ne yhtäkkiä katoavat. Liekö bugi vai vaan (betan) feature
- Kuoleman jälkeen spectaus-kamera pomppaa välistä hevon kuuseen
...sekä omasta mielestäni huonoja ominaisuuksia:
- Battlelog ja Origin (olen kai vanhanaikainen) E: Origin tuntuu myös saavan käynnistyessään koneen hetkellisesti totaalisesti jumiin
- Koko ranking-systeemi... Mihin niitä palkintoja oikeen tarvii? Kyllä mulle riittää se huvi; en minä työkseni pelaa
- Aseiden epätasapaino? UMP, F2000... Plyx
- 3D-spotting - ihan sokkona voi ampua vihun ikinä häntä näkemättä vaikka millaisten puskien läpi kun näkee sen helvetin punaisen kolmion
- Suppressive effect scopen läpi tähdätessä? Tuntuu, että vaikka kuinka räiskii päin näköä, vihu vaan kylmän rauhallisesti jatkaa zoomailuaan ja tappaa
E: - Reviven hyväksyminen välilyönnillä; samalla napilla, jolla nousee pronesta ylös. Niin, mikä olisikaan järkevämpää, kuin suojan taakse kuollessaan reviven jälkeen pompata ylös ammuttavaksi uudestaan...
Viestiä on muokattu: 07.10.2011 20:45
Lähinnä ressaus systeemiin puuttuisin. Saisi olla loppumattomat ressaus mahikset mutta pistää resurrectiin cooldownin. Jos kuolee esim. 20 sekunnin sisällä ressistä niin sitte ei voi enää ressata.
Eipä muuten, BF fiilis on mukana ja omasta mielestä lamput on ihan hauska lisäys. Odotan innolla että pääsee koneiden puikkoihin.
Eipä muuten, BF fiilis on mukana ja omasta mielestä lamput on ihan hauska lisäys. Odotan innolla että pääsee koneiden puikkoihin.
Itse en nyt rupea toistelemaan mitä toiset ovat jo sanoneet, mutta pari asiaa jotka tarvitsisi ehdottomasti muuttaa varsinaiseen peliin olisi omasta mielestäni seuraavat:
-Battlefield 2:sen mahtava Commander ja Squad-systeemi takaisin!
-Conguestiin tarvitaan ehdottomasti Commanderi takasin. Caspiania kokeilleena ja Bad Company 2:sta pelanneena koko peli tuntuu niin huonosti organisoidulta. Jos realistisuutta jossakin määrin halutaan hakea, niin eihän siellä taistelukentällä oikeastikaan pelkästään jääkäreitä koskaan liiku, vaan jokaisella armeijalla on selkeä chain of command. On prikaatin komentajat, on rykmentin komentajat, on komppanian päälliköt, on joukkueenjohtajat ja aina yksittäisiin ryhmänjohtajiin saakka. Muistan vielä ensimmäiset "huhut" Battlefield 3:sesta kun puhuttiin 128 pelaajan moninpelistä ja peliin huhuiltiin tulevan vielä entistä parempi chain of command, kun commanderin ja ryhmänjohtajien lisäksi oltaisiin lisätty joukkueenjohtajat. Mihin sitten päädyttiinkään... Pelkkään Call of Duty tyyliseen rynkkyhippaan, jossa ei oikeasti ole mitään taktisuutta tai tiimipeliä.
-Squadi systeemi voisi lähes suoraan copy pastea Battlefield 2:sesta. Miksi muuttamaan jotain mikä toimi niin hyvin. Se oli koko Battlefield 2:sen suola ja lisäsi oikeasti tiimipeliä huimasti.
-Nykyisessä squad systeemissä eniten ärsyttää oikeanlaisten käskyttämistyökalujen puute. Squad respawn systeemi joka oli BF3 Alphassa oli kyllä hyvä keksintö, mutta mitä helvettiä, sekin on nyt poistettu! Tuntuu, että EA DICE yrittää ehdoin tahdoin tyhmentää peliä ja vähentää pelin taktisuutta ja tiimipeliä, tehden pelistä samanlaisen tusinaräiskinnän kuin kaikki muutkin markkinoilla olevat.
-Squad-valikko avoimeksi ja kyllä nyt sentäs oman squadinsa pitäisi saada tehdä.
-Command Rose. Yksistään tämä teki keskustelun ja tiimipelaamisen BF2:sessa jopa publalla niin helpoksi.
Siinä nyt kaikki tärkeimmät, eli lyhennettynä Commanderi takaisin, Squad systeemi BF2:sta, Ryhmänjohtamisen työkalut, Command Rose, Squad valikko avoimeksi ja oman squadin teko mahdollisuus. Kaikki nämä olivat ainakin minulle suurimmat syyt miksi Battlefield 2:sta pelasin niinkin paljon kuin pelasin. Mitään muuta peliä en ole aikaisemmin, enkä sen jälkeenkään, pelannut niin montaa tuntia. Jos Battlefield 3 on samanlainen kuin se nyt on noilta osilta mitä mainitsin, niin ei tule sekään sitä missään määrin edes lähentelemään.
-Battlefield 2:sen mahtava Commander ja Squad-systeemi takaisin!
-Conguestiin tarvitaan ehdottomasti Commanderi takasin. Caspiania kokeilleena ja Bad Company 2:sta pelanneena koko peli tuntuu niin huonosti organisoidulta. Jos realistisuutta jossakin määrin halutaan hakea, niin eihän siellä taistelukentällä oikeastikaan pelkästään jääkäreitä koskaan liiku, vaan jokaisella armeijalla on selkeä chain of command. On prikaatin komentajat, on rykmentin komentajat, on komppanian päälliköt, on joukkueenjohtajat ja aina yksittäisiin ryhmänjohtajiin saakka. Muistan vielä ensimmäiset "huhut" Battlefield 3:sesta kun puhuttiin 128 pelaajan moninpelistä ja peliin huhuiltiin tulevan vielä entistä parempi chain of command, kun commanderin ja ryhmänjohtajien lisäksi oltaisiin lisätty joukkueenjohtajat. Mihin sitten päädyttiinkään... Pelkkään Call of Duty tyyliseen rynkkyhippaan, jossa ei oikeasti ole mitään taktisuutta tai tiimipeliä.
-Squadi systeemi voisi lähes suoraan copy pastea Battlefield 2:sesta. Miksi muuttamaan jotain mikä toimi niin hyvin. Se oli koko Battlefield 2:sen suola ja lisäsi oikeasti tiimipeliä huimasti.
-Nykyisessä squad systeemissä eniten ärsyttää oikeanlaisten käskyttämistyökalujen puute. Squad respawn systeemi joka oli BF3 Alphassa oli kyllä hyvä keksintö, mutta mitä helvettiä, sekin on nyt poistettu! Tuntuu, että EA DICE yrittää ehdoin tahdoin tyhmentää peliä ja vähentää pelin taktisuutta ja tiimipeliä, tehden pelistä samanlaisen tusinaräiskinnän kuin kaikki muutkin markkinoilla olevat.
-Squad-valikko avoimeksi ja kyllä nyt sentäs oman squadinsa pitäisi saada tehdä.
-Command Rose. Yksistään tämä teki keskustelun ja tiimipelaamisen BF2:sessa jopa publalla niin helpoksi.
Siinä nyt kaikki tärkeimmät, eli lyhennettynä Commanderi takaisin, Squad systeemi BF2:sta, Ryhmänjohtamisen työkalut, Command Rose, Squad valikko avoimeksi ja oman squadin teko mahdollisuus. Kaikki nämä olivat ainakin minulle suurimmat syyt miksi Battlefield 2:sta pelasin niinkin paljon kuin pelasin. Mitään muuta peliä en ole aikaisemmin, enkä sen jälkeenkään, pelannut niin montaa tuntia. Jos Battlefield 3 on samanlainen kuin se nyt on noilta osilta mitä mainitsin, niin ei tule sekään sitä missään määrin edes lähentelemään.
Testudo sanoo:
Itse en nyt rupea toistelemaan mitä toiset ovat jo sanoneet, mutta pari asiaa jotka tarvitsisi ehdottomasti muuttaa varsinaiseen peliin olisi omasta mielestäni seuraavat:
-Battlefield 2:sen mahtava Commander ja Squad-systeemi takaisin!
-Conguestiin tarvitaan ehdottomasti Commanderi takasin. Caspiania kokeilleena ja Bad Company 2:sta pelanneena koko peli tuntuu niin huonosti organisoidulta. Jos realistisuutta jossakin määrin halutaan hakea, niin eihän siellä taistelukentällä oikeastikaan pelkästään jääkäreitä koskaan liiku, vaan jokaisella armeijalla on selkeä chain of command. On prikaatin komentajat, on rykmentin komentajat, on komppanian päälliköt, on joukkueenjohtajat ja aina yksittäisiin ryhmänjohtajiin saakka. Muistan vielä ensimmäiset "huhut" Battlefield 3:sesta kun puhuttiin 128 pelaajan moninpelistä ja peliin huhuiltiin tulevan vielä entistä parempi chain of command, kun commanderin ja ryhmänjohtajien lisäksi oltaisiin lisätty joukkueenjohtajat. Mihin sitten päädyttiinkään... Pelkkään Call of Duty tyyliseen rynkkyhippaan, jossa ei oikeasti ole mitään taktisuutta tai tiimipeliä.
-Squadi systeemi voisi lähes suoraan copy pastea Battlefield 2:sesta. Miksi muuttamaan jotain mikä toimi niin hyvin. Se oli koko Battlefield 2:sen suola ja lisäsi oikeasti tiimipeliä huimasti.
-Nykyisessä squad systeemissä eniten ärsyttää oikeanlaisten käskyttämistyökalujen puute. Squad respawn systeemi joka oli BF3 Alphassa oli kyllä hyvä keksintö, mutta mitä helvettiä, sekin on nyt poistettu! Tuntuu, että EA DICE yrittää ehdoin tahdoin tyhmentää peliä ja vähentää pelin taktisuutta ja tiimipeliä, tehden pelistä samanlaisen tusinaräiskinnän kuin kaikki muutkin markkinoilla olevat.
-Squad-valikko avoimeksi ja kyllä nyt sentäs oman squadinsa pitäisi saada tehdä.
-Command Rose. Yksistään tämä teki keskustelun ja tiimipelaamisen BF2:sessa jopa publalla niin helpoksi.
Siinä nyt kaikki tärkeimmät, eli lyhennettynä Commanderi takaisin, Squad systeemi BF2:sta, Ryhmänjohtamisen työkalut, Command Rose, Squad valikko avoimeksi ja oman squadin teko mahdollisuus. Kaikki nämä olivat ainakin minulle suurimmat syyt miksi Battlefield 2:sta pelasin niinkin paljon kuin pelasin. Mitään muuta peliä en ole aikaisemmin, enkä sen jälkeenkään, pelannut niin montaa tuntia. Jos Battlefield 3 on samanlainen kuin se nyt on noilta osilta mitä mainitsin, niin ei tule sekään sitä missään määrin edes lähentelemään.
Itse en nyt rupea toistelemaan mitä toiset ovat jo sanoneet, mutta pari asiaa jotka tarvitsisi ehdottomasti muuttaa varsinaiseen peliin olisi omasta mielestäni seuraavat:
-Battlefield 2:sen mahtava Commander ja Squad-systeemi takaisin!
-Conguestiin tarvitaan ehdottomasti Commanderi takasin. Caspiania kokeilleena ja Bad Company 2:sta pelanneena koko peli tuntuu niin huonosti organisoidulta. Jos realistisuutta jossakin määrin halutaan hakea, niin eihän siellä taistelukentällä oikeastikaan pelkästään jääkäreitä koskaan liiku, vaan jokaisella armeijalla on selkeä chain of command. On prikaatin komentajat, on rykmentin komentajat, on komppanian päälliköt, on joukkueenjohtajat ja aina yksittäisiin ryhmänjohtajiin saakka. Muistan vielä ensimmäiset "huhut" Battlefield 3:sesta kun puhuttiin 128 pelaajan moninpelistä ja peliin huhuiltiin tulevan vielä entistä parempi chain of command, kun commanderin ja ryhmänjohtajien lisäksi oltaisiin lisätty joukkueenjohtajat. Mihin sitten päädyttiinkään... Pelkkään Call of Duty tyyliseen rynkkyhippaan, jossa ei oikeasti ole mitään taktisuutta tai tiimipeliä.
-Squadi systeemi voisi lähes suoraan copy pastea Battlefield 2:sesta. Miksi muuttamaan jotain mikä toimi niin hyvin. Se oli koko Battlefield 2:sen suola ja lisäsi oikeasti tiimipeliä huimasti.
-Nykyisessä squad systeemissä eniten ärsyttää oikeanlaisten käskyttämistyökalujen puute. Squad respawn systeemi joka oli BF3 Alphassa oli kyllä hyvä keksintö, mutta mitä helvettiä, sekin on nyt poistettu! Tuntuu, että EA DICE yrittää ehdoin tahdoin tyhmentää peliä ja vähentää pelin taktisuutta ja tiimipeliä, tehden pelistä samanlaisen tusinaräiskinnän kuin kaikki muutkin markkinoilla olevat.
-Squad-valikko avoimeksi ja kyllä nyt sentäs oman squadinsa pitäisi saada tehdä.
-Command Rose. Yksistään tämä teki keskustelun ja tiimipelaamisen BF2:sessa jopa publalla niin helpoksi.
Siinä nyt kaikki tärkeimmät, eli lyhennettynä Commanderi takaisin, Squad systeemi BF2:sta, Ryhmänjohtamisen työkalut, Command Rose, Squad valikko avoimeksi ja oman squadin teko mahdollisuus. Kaikki nämä olivat ainakin minulle suurimmat syyt miksi Battlefield 2:sta pelasin niinkin paljon kuin pelasin. Mitään muuta peliä en ole aikaisemmin, enkä sen jälkeenkään, pelannut niin montaa tuntia. Jos Battlefield 3 on samanlainen kuin se nyt on noilta osilta mitä mainitsin, niin ei tule sekään sitä missään määrin edes lähentelemään.
Tämä +1
Juuri näistä beta on saanut helvetisti negatiivista palautetta ja ennakkotilauksia on peruttu.
Blu_ray16 sanoo:
Osaako joku sanoa miukä tuo T-UGS oikein on ja mitä se hyödyttää?
Osaako joku sanoa miukä tuo T-UGS oikein on ja mitä se hyödyttää?
Taisi toimia BC2 röllipallojen tapaan eli spottaa lähistöllä olevat vihut.
Huomasin itse eilen semmoisen bugin kun joku elvytti niin en pystynyt ampumaan millään aseella enkä puukottamaan tai heittämään nadea. Poimin toisen kitin maasta mutta ei auttanut.
Crud3 sanoo:
Yksi "bugi", mikä itseä on alkanut häiritsemään on se, että hitboxit kulkee jäljessä.
Esimerkiksi, seisot kiven takana niin, että hahmostasi näkyy pää ja vartalo, jalat on piilossa. Sitten huomaat vihollisen, joka alkaakin ampua. Menet proneen kiven taakse, mutta otat silti osumaa ja lopulta kuolet, vaikka olit ehtinyt olla piilossa jo pari sekuntia.
Muut bugit onkin jo mainittu. :)
Toivottavasti DICE hioo edes suurimman osan näistä bugeista pois ennen 25. päivää.
Yksi "bugi", mikä itseä on alkanut häiritsemään on se, että hitboxit kulkee jäljessä.
Esimerkiksi, seisot kiven takana niin, että hahmostasi näkyy pää ja vartalo, jalat on piilossa. Sitten huomaat vihollisen, joka alkaakin ampua. Menet proneen kiven taakse, mutta otat silti osumaa ja lopulta kuolet, vaikka olit ehtinyt olla piilossa jo pari sekuntia.
Muut bugit onkin jo mainittu. :)
Toivottavasti DICE hioo edes suurimman osan näistä bugeista pois ennen 25. päivää.
Joo toi muaki kävi nakertaa toissapäivänä. Joka kerta sama juttu, vika ei ole kuitenkaa pelissä vaan pingissä ja siitä päättää serveri.
Aikasemmat kattaa melko tehokkaasti.
Joku huomautti että party-funktio ei toimi Battlelogissa. Jos käytät AVG virustorjuntaa niin ota LinkScanner osio pois käytöstä. Avast! sisältää samanlaisen softan, mutta en tiedä sen nimeä, luultavasti muissakin virustorjunnoissa on tuollainen.
Itse saimme party joinin toimimaan, mutta käytännön merkitys jäi pieneksi. Se tosin ohittaa autobalancen (tiimit tulee esim. 16-13), mutta ei takaa että pääset samaan squadiin mikä omasta mielestäni on se kaikkein surkein homma. Kavereiden kanssa joudumme aina vekslaamaan, jotta päästään samaan squadiin.
Risuja ja ruusuja sekalaisessa järjestyksessä
Plussia:
+ peli toimii melko kevyellä lagilla, vaikka toinen tietokone käyttää P2P-verkkoa
+ Battlelog on potentiaalinen hässäkkä ja itse pidän kovasti.
+ ALT + TAB toimii hyvinkin ripeästi
Miinuksia:
- Origin on turha lenkki ja jauhaa tyhjän takia taustalla, max. 10X muistikulutus vrt. Steam
- Battlelog plugini, sanokaa paranoidiksi mutta mitä muuta se plugin tutkailee selaimessasi.
- ESN Sonar, kuulemma hyvän kuulonen ja toimiva mutta mieluiten kuitenkin valinnainen asennus.
- Operation Métro ja Engineer... Ne ei sovi yhteen, et saa score bonuksia mistään --> Pioneerin levuttaminen on todella tuskallista.
- Origin chat ei ole aivan niin toimiva kuin Steamin vastaava.
- Battlelog päivitystiheys, joudut itse näpyttämään F5 jatkuvasti.
- Sniperin lens flare sisällä metrotunnelissa on naurettava.
- / + Yleensä peliseura ilman tuttuja samassa tiimissä on enemmän tai vähemmän typerää, Support ei pudota ammuksia, Assault ei ressuta/healaa, Recon kyykkii takana 12x scopen kanssa, vaikka se Spawn Beacon olis hyvinki avulias. Yleensä serverit on (oli jo BC2) joko jumalatonta perseraiskausta tai massiivista campfestiä, jossain vaiheessa peliseura degeneroituu tuohon campfestiin, en tiedä miksi. Poikkeuksia onneksi on!
! - ! Gaming.fi palvelimella en pärjää, surkeaa. Onneksi ranskalaiset ei osaa :D
Edit. Testaamatta heliluppereita, Desert Combat modin lentomalli takaisin! Taannoin helikopterilla pystyi uskomattomaan akrobatiaan ja itse laskeuduin OH-6 vaikka kolikolle. Nykysysteemi on liian tönkkö ja avustettu.
Joku huomautti että party-funktio ei toimi Battlelogissa. Jos käytät AVG virustorjuntaa niin ota LinkScanner osio pois käytöstä. Avast! sisältää samanlaisen softan, mutta en tiedä sen nimeä, luultavasti muissakin virustorjunnoissa on tuollainen.
Itse saimme party joinin toimimaan, mutta käytännön merkitys jäi pieneksi. Se tosin ohittaa autobalancen (tiimit tulee esim. 16-13), mutta ei takaa että pääset samaan squadiin mikä omasta mielestäni on se kaikkein surkein homma. Kavereiden kanssa joudumme aina vekslaamaan, jotta päästään samaan squadiin.
Risuja ja ruusuja sekalaisessa järjestyksessä
Plussia:
+ peli toimii melko kevyellä lagilla, vaikka toinen tietokone käyttää P2P-verkkoa
+ Battlelog on potentiaalinen hässäkkä ja itse pidän kovasti.
+ ALT + TAB toimii hyvinkin ripeästi
Miinuksia:
- Origin on turha lenkki ja jauhaa tyhjän takia taustalla, max. 10X muistikulutus vrt. Steam
- Battlelog plugini, sanokaa paranoidiksi mutta mitä muuta se plugin tutkailee selaimessasi.
- ESN Sonar, kuulemma hyvän kuulonen ja toimiva mutta mieluiten kuitenkin valinnainen asennus.
- Operation Métro ja Engineer... Ne ei sovi yhteen, et saa score bonuksia mistään --> Pioneerin levuttaminen on todella tuskallista.
- Origin chat ei ole aivan niin toimiva kuin Steamin vastaava.
- Battlelog päivitystiheys, joudut itse näpyttämään F5 jatkuvasti.
- Sniperin lens flare sisällä metrotunnelissa on naurettava.
- / + Yleensä peliseura ilman tuttuja samassa tiimissä on enemmän tai vähemmän typerää, Support ei pudota ammuksia, Assault ei ressuta/healaa, Recon kyykkii takana 12x scopen kanssa, vaikka se Spawn Beacon olis hyvinki avulias. Yleensä serverit on (oli jo BC2) joko jumalatonta perseraiskausta tai massiivista campfestiä, jossain vaiheessa peliseura degeneroituu tuohon campfestiin, en tiedä miksi. Poikkeuksia onneksi on!
! - ! Gaming.fi palvelimella en pärjää, surkeaa. Onneksi ranskalaiset ei osaa :D
Edit. Testaamatta heliluppereita, Desert Combat modin lentomalli takaisin! Taannoin helikopterilla pystyi uskomattomaan akrobatiaan ja itse laskeuduin OH-6 vaikka kolikolle. Nykysysteemi on liian tönkkö ja avustettu.
Viestiä on muokattu: 07.10.2011 11:35
- EOD Bot uppoo nurmikkoon jaa jää jumiin kaikkeen hiekanjyvää isompaan.
- Killcam. Ennemmin ruumiin katsominen tappajan suuntaan kuin suora sijainnin paljastaminen (3d spotin lisäksi)
- Squad-järjestelmä. BF2:ssa oli parempi kerta näki myös muut squadit ja pysty valitsemaan itse mihin voisi olla eniten hyödykkäin(ei pelkkiä support squadeja jne.)
- Commanderin puutos
- Ei pysty muokkaamaan lempi asesettejä offlinessä taikka muitakaan asetuksia
- Jenkit huutaa aivan liikaa kun venäläiset puhuvat ainoostaan mikäli kranaatti on sylissä(sijaintien paljastuminen epäreilua)
- Vähän unlockattavaa jahka löytää lempi aseen/kitin
- Konekiväärin suppressiven heikkous verrattuna esim etäisen kranaatin tärähdykseen
- Lagaavia pelaajia ei näe tai voi ampua(killcam näyttää pelaajan toiselle puolelle kenttää)
- liian nopeasti tulevat arvot
- kivien päällä makaavat ukot(koko ukko näkyy mutta osumaalue on pähkinän kokonen)
- Kiväärit tehottomia (kehoon ampuessa) verrattuna esim rynkkyihin(joihin saa samat kiikarit sekä sarjatulen)
- hahmo animaatiot bugisia
- miten battlelogissa muka toimii Quick matchin customointi? Mitään eroa ei tule vaikka muuttaa vapaiden paikkojen määrää jne.
+ Squadin koko rajoitettu mutta samalla mahdollisuus SQ-spawniin toimii reilusti
+ battlelog:a voi käyttää muuallakin kuin kotona
+ Valonheitin (kiva ahtaissa paikoissa mutta avoimella koituu herkästi kuolemaksi)
+ Sulava liikkuminen
+ Nopeat lataukset!
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.