Aikoinaan Battlefield 2:ssa nähtiin parikin erilaista toteutustapaa Squadien toiminnalle. Ensin spawnipisteenä toiminutta ryhmänjohtajaa pystyi vaihtamaan milloin vain, myöhemmin ainoastaan pelaajan ollessa hengissä. Bad Company 2:ssa toteutus oli astetta yksinkertaisempi, kun jokaisen ryhmän jäsenen luo voi vapaasti spawnata.
Battlefield 3:ssa squadit eivät toimi kummallakaan näistä tavoista. Käytössä on eräänlainen yhdistelmä näistä, jolla on pyritty saavuttamaan sopivampi pelitahti. Battlefield 3:ssa nimittäin vain ryhmän johtaja voi spawnata kenen tahansa ryhmän jäsenen luo, jäsenet puolestaan ainoastaan squad leaderin luo.
Näin ryhmän johtajan tappamiselle tulee oikeasti merkitystä, mutta se ei välttämättä ole kuolinisku koko hyökkäykselle. Jos ryhmästä edes yksi pysyy hengissä spawn timen verran, ehtii squad leader spawnata uudelleen jatkamaan taistelua.
Toivottavasti tämä toimii käytännössä yhtä hyvin kuin miltä se kuulostaa näin teoriassa.
Lähde
Battlefield 3:ssa squadit eivät toimi kummallakaan näistä tavoista. Käytössä on eräänlainen yhdistelmä näistä, jolla on pyritty saavuttamaan sopivampi pelitahti. Battlefield 3:ssa nimittäin vain ryhmän johtaja voi spawnata kenen tahansa ryhmän jäsenen luo, jäsenet puolestaan ainoastaan squad leaderin luo.
Näin ryhmän johtajan tappamiselle tulee oikeasti merkitystä, mutta se ei välttämättä ole kuolinisku koko hyökkäykselle. Jos ryhmästä edes yksi pysyy hengissä spawn timen verran, ehtii squad leader spawnata uudelleen jatkamaan taistelua.
Toivottavasti tämä toimii käytännössä yhtä hyvin kuin miltä se kuulostaa näin teoriassa.
Lähde
MAINOS
MAINOS
<<123>>
Team: «AI»
27.06.2011 22:22
#1
27.06.2011 22:25
#2
Kuolet, venaat ajan spawnaukseen ja just ennen ku pääset kentälle johtaja kuolee, sitten venaat johtajan ajan jos se squadin viimenen ei kuolis... Eli pahimmillaan 2x spawn time. Ja jos se vika vielä kuolee niin pääset sen 2x ajan jälkeen juoksemaan basesta. Jos oikein huono munkki niin pidemmän päälle voi alkaa ärsyttämään...
Kuuluu taistelun kuvaan
27.06.2011 22:27
#3
Team: [BS]
27.06.2011 22:30
#4
27.06.2011 22:31
#5
Minun mielestäni Bf2 ryhmän johtajan tappaminen oli tärkeämpää kuin tässä bf3 ku yks menee suojaan, odottaa johtajan spawnin ja sit muut spawnii taas johtajalle bf2 jäsenet spawni johtajalle mut jos johtaja kuoli nii se joutu tulee basesta eikä pystyny spawnimaa kenellekää jäsenelle. Että tämmöstä.........
Olihan se, mutta näille uusavuttomille joille BF3 on suunnattu on kyseinen systeemi liian vaikea
27.06.2011 23:54
#6
Minun mielestäni Bf2 ryhmän johtajan tappaminen oli tärkeämpää kuin tässä bf3 ku yks menee suojaan, odottaa johtajan spawnin ja sit muut spawnii taas johtajalle bf2 jäsenet spawni johtajalle mut jos johtaja kuoli nii se joutu tulee basesta eikä pystyny spawnimaa kenellekää jäsenelle. Että tämmöstä.........
Olihan se, mutta näille uusavuttomille joille BF3 on suunnattu on kyseinen systeemi liian vaikea
Siksipä kannattaa kokeilla sarjojen aikaisempia osia ennen kuin uusia alkaa ostamaan.
27.06.2011 23:56
#7
Team: Croc*
28.06.2011 00:04
#8
Kuolet, venaat ajan spawnaukseen ja just ennen ku pääset kentälle johtaja kuolee, sitten venaat johtajan ajan jos se squadin viimenen ei kuolis... Eli pahimmillaan 2x spawn time. Ja jos se vika vielä kuolee niin pääset sen 2x ajan jälkeen juoksemaan basesta. Jos oikein huono munkki niin pidemmän päälle voi alkaa ärsyttämään...
Kuinka niin melee kaksinkertainen spawni aika? Kun spawni aika on mennyt, etkä pysty spawnaa SL niin voit spawnata baseta, eikä tarvi odottaa uudestaan spawni aikaa.
Saa nähä, toimiiko BF3:ssa Squad Drop systeemi samalla tavalla kuin kakkosessa.
28.06.2011 00:10
#9
Minun mielestäni Bf2 ryhmän johtajan tappaminen oli tärkeämpää kuin tässä bf3 ku yks menee suojaan, odottaa johtajan spawnin ja sit muut spawnii taas johtajalle bf2 jäsenet spawni johtajalle mut jos johtaja kuoli nii se joutu tulee basesta eikä pystyny spawnimaa kenellekää jäsenelle. Että tämmöstä.........
Olihan se, mutta näille uusavuttomille joille BF3 on suunnattu on kyseinen systeemi liian vaikea
Siksipä kannattaa kokeilla sarjojen aikaisempia osia ennen kuin uusia alkaa ostamaan.
Uusin battlefieldihän on Battlefield 2142. Eivät Nuo call of companyt mitää battlefieldejä ole
Team: «AI»
28.06.2011 00:44
#10
Kuolet, venaat ajan spawnaukseen ja just ennen ku pääset kentälle johtaja kuolee, sitten venaat johtajan ajan jos se squadin viimenen ei kuolis... Eli pahimmillaan 2x spawn time. Ja jos se vika vielä kuolee niin pääset sen 2x ajan jälkeen juoksemaan basesta. Jos oikein huono munkki niin pidemmän päälle voi alkaa ärsyttämään...
Kuinka niin melee kaksinkertainen spawni aika? Kun spawni aika on mennyt, etkä pysty spawnaa SL niin voit spawnata baseta, eikä tarvi odottaa uudestaan spawni aikaa.
Saa nähä, toimiiko BF3:ssa Squad Drop systeemi samalla tavalla kuin kakkosessa.
Ajattelin että jos haluat spawnata takasin sinne lähelle objectivea. Mutta mikäs siinä jos tahtoo joka kerta kauempaa basesta lähteä.
28.06.2011 00:46
#11
Team: Croc*
28.06.2011 03:39
#12
Kuolet, venaat ajan spawnaukseen ja just ennen ku pääset kentälle johtaja kuolee, sitten venaat johtajan ajan jos se squadin viimenen ei kuolis... Eli pahimmillaan 2x spawn time. Ja jos se vika vielä kuolee niin pääset sen 2x ajan jälkeen juoksemaan basesta. Jos oikein huono munkki niin pidemmän päälle voi alkaa ärsyttämään...
Kuinka niin melee kaksinkertainen spawni aika? Kun spawni aika on mennyt, etkä pysty spawnaa SL niin voit spawnata baseta, eikä tarvi odottaa uudestaan spawni aikaa.
Saa nähä, toimiiko BF3:ssa Squad Drop systeemi samalla tavalla kuin kakkosessa.
Ajattelin että jos haluat spawnata takasin sinne lähelle objectivea. Mutta mikäs siinä jos tahtoo joka kerta kauempaa basesta lähteä.
En tiiä ookko trolli vai oikeesti noin vitun tyhmä..
28.06.2011 04:02
#13
Kuolet, venaat ajan spawnaukseen ja just ennen ku pääset kentälle johtaja kuolee, sitten venaat johtajan ajan jos se squadin viimenen ei kuolis... Eli pahimmillaan 2x spawn time. Ja jos se vika vielä kuolee niin pääset sen 2x ajan jälkeen juoksemaan basesta. Jos oikein huono munkki niin pidemmän päälle voi alkaa ärsyttämään...
Kuinka niin melee kaksinkertainen spawni aika? Kun spawni aika on mennyt, etkä pysty spawnaa SL niin voit spawnata baseta, eikä tarvi odottaa uudestaan spawni aikaa.
Saa nähä, toimiiko BF3:ssa Squad Drop systeemi samalla tavalla kuin kakkosessa.
Ajattelin että jos haluat spawnata takasin sinne lähelle objectivea. Mutta mikäs siinä jos tahtoo joka kerta kauempaa basesta lähteä.
En tiiä ookko trolli vai oikeesti noin vitun tyhmä..
Täällähän on taas näitä rageevia pikku jonneja. =D
28.06.2011 04:02
#14
Kuolet, venaat ajan spawnaukseen ja just ennen ku pääset kentälle johtaja kuolee, sitten venaat johtajan ajan jos se squadin viimenen ei kuolis... Eli pahimmillaan 2x spawn time. Ja jos se vika vielä kuolee niin pääset sen 2x ajan jälkeen juoksemaan basesta. Jos oikein huono munkki niin pidemmän päälle voi alkaa ärsyttämään...
Kuinka niin melee kaksinkertainen spawni aika? Kun spawni aika on mennyt, etkä pysty spawnaa SL niin voit spawnata baseta, eikä tarvi odottaa uudestaan spawni aikaa.
Saa nähä, toimiiko BF3:ssa Squad Drop systeemi samalla tavalla kuin kakkosessa.
Ajattelin että jos haluat spawnata takasin sinne lähelle objectivea. Mutta mikäs siinä jos tahtoo joka kerta kauempaa basesta lähteä.
En tiiä ookko trolli vai oikeesti noin vitun tyhmä..
Tuli viesti vahingossa postattuu kaks kertaa sama viesti.
28.06.2011 04:49
#15
Tässä tulikin sitten koko squad jutun idea yhessä lauseesa. Eli nyt siitä pelistä tulee sellainen että on monta pienempää "tiimiä" voivat hoitaa esim. yksittäisiä taloja 4(tai monta siihen nyt tuleekaan) porukassa ja näin edetä taas eteenpäin.
tätä tässä on haettu
Team: |CPPP|
28.06.2011 08:10
#16
28.06.2011 09:49
#17
Nii, ja tuola BF2 publalla vielä tänäkään päivänä suurin osa porukasta ei nähtävästi edes tiedä miten ne squadit nykysin toimii.. Et aekas turha ootella mitään ihmeitä ton tiimipelin suhteen jatkossakaan :D.
28.06.2011 12:14
#18
Kuolet, venaat ajan spawnaukseen ja just ennen ku pääset kentälle johtaja kuolee, sitten venaat johtajan ajan jos se squadin viimenen ei kuolis... Eli pahimmillaan 2x spawn time. Ja jos se vika vielä kuolee niin pääset sen 2x ajan jälkeen juoksemaan basesta. Jos oikein huono munkki niin pidemmän päälle voi alkaa ärsyttämään...
Kuinka niin melee kaksinkertainen spawni aika? Kun spawni aika on mennyt, etkä pysty spawnaa SL niin voit spawnata baseta, eikä tarvi odottaa uudestaan spawni aikaa.
Saa nähä, toimiiko BF3:ssa Squad Drop systeemi samalla tavalla kuin kakkosessa.
Ajattelin että jos haluat spawnata takasin sinne lähelle objectivea. Mutta mikäs siinä jos tahtoo joka kerta kauempaa basesta lähteä.
En tiiä ookko trolli vai oikeesti noin vitun tyhmä..
Täällähän on taas näitä rageevia pikku jonneja. =D
Nonni tytöt rauhoittukaas ny...koitetaan ny edes pitää tää laatu siin 1/10 kohal eikä mennä pakkaselle.
28.06.2011 12:44
#19
Kuolet, venaat ajan spawnaukseen ja just ennen ku pääset kentälle johtaja kuolee, sitten venaat johtajan ajan jos se squadin viimenen ei kuolis... Eli pahimmillaan 2x spawn time. Ja jos se vika vielä kuolee niin pääset sen 2x ajan jälkeen juoksemaan basesta. Jos oikein huono munkki niin pidemmän päälle voi alkaa ärsyttämään...
Kuinka niin melee kaksinkertainen spawni aika? Kun spawni aika on mennyt, etkä pysty spawnaa SL niin voit spawnata baseta, eikä tarvi odottaa uudestaan spawni aikaa.
Saa nähä, toimiiko BF3:ssa Squad Drop systeemi samalla tavalla kuin kakkosessa.
Ajattelin että jos haluat spawnata takasin sinne lähelle objectivea. Mutta mikäs siinä jos tahtoo joka kerta kauempaa basesta lähteä.
En tiiä ookko trolli vai oikeesti noin vitun tyhmä..
Täällähän on taas näitä rageevia pikku jonneja. =D
Nonni tytöt rauhoittukaas ny...koitetaan ny edes pitää tää laatu siin 1/10 kohal eikä mennä pakkaselle.
Owned
Team: Croc*
28.06.2011 13:31
#20
Täällähän on taas näitä rageevia pikku jonneja. =D
Milläslailla oon rageeva pikku jonne? Sattuu vaa vituttamaan, kun on olemassa noin tyhmää porukkaa.
Nonni tytöt rauhoittukaas ny...koitetaan ny edes pitää tää laatu siin 1/10 kohal eikä mennä pakkaselle.
Sun postaus nosti kyl threadin laadun suoraan 10/10. *clap*
<<123>>