Pelisivusto Kotaku.com pääsi kokeilemaan kesällä ilmestyvää Battlefield 1943:sta New Yorkin Comic Con -tapahtumassa.
Pelissä tulee olemaan 3 hahmoluokkaa, Infantry, Riflemen ja Scout. Näin siis tutut hahmoluokat Anti-tank ja medic jäävät pois.
Pelissä tulee olemaan myös ominaisuuksia, jotka vaikuttavat hieman enemmän Battlefield:Heroes tyyppiseltä ratkaisulta, kuin esimerkiksi vanhalta tutulta 1942:lta. Pelissä hahmollasi on loputtomat ammukset ja vastaanotettu vahinko paranee itsestään ajan myötä(health regeneroi).
Pelistä on ilmestynyt myös kaksi pelikuvaa sisältäviä videoita.
IGN.com pääsi pelaamaan Battlefield 1943:n tuottajan, Gordon Van Dyken kanssa. Videossa esitellään pommikoneiden toimintaa ja näkeepä siitä aika hyvin, kuinka hahmo paranee itsestään vahinkoa saatuaan.
Pommikoneiden toiminta on seuraavanlainen:
EA Events on haastatellut Gordon Van Dyke:ä Battlefield 1943:sen tiimoilta. Sen voit kuunnella kokonaisuudessaan täältä.
Pelissä tulee olemaan 3 hahmoluokkaa, Infantry, Riflemen ja Scout. Näin siis tutut hahmoluokat Anti-tank ja medic jäävät pois.
Pelissä tulee olemaan myös ominaisuuksia, jotka vaikuttavat hieman enemmän Battlefield:Heroes tyyppiseltä ratkaisulta, kuin esimerkiksi vanhalta tutulta 1942:lta. Pelissä hahmollasi on loputtomat ammukset ja vastaanotettu vahinko paranee itsestään ajan myötä(health regeneroi).
Pelistä on ilmestynyt myös kaksi pelikuvaa sisältäviä videoita.
IGN.com pääsi pelaamaan Battlefield 1943:n tuottajan, Gordon Van Dyken kanssa. Videossa esitellään pommikoneiden toimintaa ja näkeepä siitä aika hyvin, kuinka hahmo paranee itsestään vahinkoa saatuaan.
Pommikoneiden toiminta on seuraavanlainen:
- Pelaaja menee sisälle bunkkeriin, josta pommikoneita voidaan ohjata.
- 3:n pommikoneen ryhmä ilmaantuu taivaalle.
- Pelaaja voi ohjata ryhmää vasemmalle tai oikealle.
- Kohteen päällä pelaaja vaihtaa pommitus -kuvakulmaan ja tiputtaa pommit.
- Pommitusten välissä joutuu odottamaan, jotta pommikoneet ovat valmiita uuteen iskuun (kuten artillery BF2:sessa).
- Pommikoneet voidaan tuhota lentokoneilla.
EA Events on haastatellut Gordon Van Dyke:ä Battlefield 1943:sen tiimoilta. Sen voit kuunnella kokonaisuudessaan täältä.
MAINOS
MAINOS
<<123>>
07.02.2009 13:48
#1
Ei näin. -.-
Ja graafiikat vaikuttaa todella Heroes-maisilta.
07.02.2009 13:55
#2
Team: Croc*
07.02.2009 14:03
#3
ei näin! itsestään parantuu. miettikäähän kranaattisadetta loputomilla panoksilla.
Eikös toi tarkoita, että on loputon määrä lippaita. Ja toi itsestään parantuminen on ihan mielenkiintoinen uudistus, sillä ei tule sellaista 5 medipäkin päälä kämppimistä.
Ihan hienon näköset grafiikat, mutta toivottavasti pc versioon tullaan muokkaamaan kaikki konsolimaiset hudit ja crooshairit pois.
e. Ja kun katsoin videon uudestaan, näin kaksi naatin kuvaan oikeassa alakulmassa, eli tuskin niitä on rajattomasti.
07.02.2009 14:04
#4
Team: Z-Partio
07.02.2009 14:06
#5
Tietty voisha seki toimia, että maksimissaa 1 naatti mahtuu taskuun ja se regeneroi sit joku 30s tjms, että saat uuden naatin.
07.02.2009 14:20
#6
Team: -Pelit-
07.02.2009 14:28
#7
07.02.2009 15:37
#8
Team: Paranoia
07.02.2009 15:44
#9
E: Oudoltahan toi vaikuttaa, mutta kaikkeen tottuu.
07.02.2009 16:32
#10
07.02.2009 16:57
#11
07.02.2009 17:14
#12
07.02.2009 18:47
#13
07.02.2009 19:10
#14
Team: Paranoia
07.02.2009 20:03
#15
Liian piirrettymäistä heroes tyylistä pelleilyä.
Ei tuossa mitään piirrettymäistä ole. Tyynellämerellä kuuluukin olla vehreätä!
07.02.2009 20:11
#16
Liian piirrettymäistä heroes tyylistä pelleilyä.
Ei tuossa mitään piirrettymäistä ole. Tyynellämerellä kuuluukin olla vehreätä!
Mites tuo vehreys sitten tähän liittyy? Mielestäni graafikat on itsessään piirrettymaiset.
Team: ff.
07.02.2009 20:27
#17
07.02.2009 20:28
#18
07.02.2009 21:07
#19
07.02.2009 21:31
#20
<<123>>