Ajoneuvot
Miksi, oi miksi pelintekijät eivät laittaneet ajoneuvoja tähän sotapelien kuninkaan jälkeläiseen? Nyttemmin voisi kyllä kysyä paremminkin miksi ei julkaista UO:n kaltaista lisäosaa?
Pelailin cod2:sta puolisen vuotta satunnaisesti mutta aika pian tuohon kyllästyi (zombie-mod oli parasta antia lopussa) ilman jeeppeilyä ja tankkeja. Nyt asensin pelin uudelleen ja olisi tarkoitus hypätä takaisin sotilaan saappaisiin tämän kirjoituksen jälkeen.
Pelailin cod2:sta puolisen vuotta satunnaisesti mutta aika pian tuohon kyllästyi (zombie-mod oli parasta antia lopussa) ilman jeeppeilyä ja tankkeja. Nyt asensin pelin uudelleen ja olisi tarkoitus hypätä takaisin sotilaan saappaisiin tämän kirjoituksen jälkeen.
MAINOS
MAINOS
<<12>>
Team: #MORAT
03.12.2006 13:01
#1
03.12.2006 13:29
#2
Koska pelintekijät olivat kerrankin järkeviä, ja jättivät turhat ajoneuvot pois.
samaa mieltä
Team: Revo|
03.12.2006 13:58
#3
03.12.2006 18:08
#4
03.12.2006 18:37
#5
Koska jos haluaa ajoneuvoja sotapeliin, niin täytyy pelata Battlefieldiä. Sen sijaan jos haluaa sotapeliä jota on myös viihdyttävää pelata, cod2 on vahva valinta.
HAH! Battlefield on pelattavuudeltaan todella surkea verrattuna codiin. Codissa viihdyttävyys kasvaa potenssiin 10, kun mukaan heitetään ajoneuvot. Ja tosiaan se ajoneuvojen lisääminen ei poista sitä, että voit pelata myös karttoja, joissa ei niitä ole. Jokaiselle jotakin, periaatteella. Nyt on tarjolla vain hetken viihdykettä.
Team: mif.
03.12.2006 18:48
#6
Nykyään on Team Deathmatch serverit, joilla pelattaisiin tankkikarttoja ovat kovin harvassa joten lähes kaikki tankkipelaajat ovat siirtyneet tasaiseen tahtiin Base Assaultin pariin. Sitten UO:sta löytyy tämä täysin erilainen puoli, nimittäin Search & Destroy, jota melkein kaikki jäljellä olevat suomalaiset UO pelurit pelaavat. S&D:ssä tankkikartat ovat harvinaisia, mutta niitäkin voi toki pelata esim. Clanbasessa, mutta PCW otteluissa viholliset eivät yleensä hyväksy pelaamaan tankkikarttoja. Itse kuitenkin pelaan nykyisin vain Base Assaulttia, ja olen tullut siihen tuloksiin että se on pelimuodoista realistisin ja siinä taktiikat ovat tärkeimmässä roolissa.
03.12.2006 19:09
#7
03.12.2006 19:41
#8
03.12.2006 20:21
#9
03.12.2006 20:52
#10
Koska pelintekijät olivat kerrankin järkeviä, ja jättivät turhat ajoneuvot pois.
no kyllä ois hieno jos vaikkapa mp_trainstation:ssa saisi päästellä Jeepillä :)
03.12.2006 21:23
#11
03.12.2006 21:41
#12
Koska pelintekijät olivat kerrankin järkeviä, ja jättivät turhat ajoneuvot pois.
samaa mieltä!Mitä pienis kentis tekis ajoneuvoil.
Team: -=[FDF]=-
04.12.2006 08:53
#13
05.12.2006 18:54
#14
Koska pelintekijät olivat kerrankin järkeviä, ja jättivät turhat ajoneuvot pois.
samaa mieltä!Mitä pienis kentis tekis ajoneuvoil.
No voi kekkonen.... Ehkäpä olisi mukaan ympätty omat kartat ajoneuvoille kuten UO:ssa.
Scenen jakamisesta kahtia. Mitä merkitystä sillä on? Uskoisin, että löydät oman jengisi/klaanisi/servusi, joiden kanssa voit pitää hauskaa omalla tavallasi. Tuskin kuitenkaan pelaat kaikkien codaajien kanssa jatkuvalla syötöllä.
Cod 2 yksinkertaisesti näyttää paremmalta ja se on liikkuminen yms. on fiksumpaa 2:ssa, joten totta helvetissä porukka pelaa sitä eikä vanhaa peliä. Tuntuu, että suurin osa vastustajista vain pelkää jäävänsä servuille yksin nysväämään search & destroyta hokien nurkassa OMG LOL WTF, jos peliin heitettäisiin mukaan ajoneuvot ja uusia kenttiä niille.
Team: [KMC]
05.12.2006 22:34
#15
sit COD2 on kans 1 huono puoli mut se ei liity ajoneuvoihin vaan siihen ettei voi juosta kuten cod uo:ssa, sen oisivat pelintekiät voineet jättää..
05.12.2006 22:54
#16
COD2 vois ees jeepit olla mg:n kanssa, tankit on jo vähän liiaksi...
sit COD2 on kans 1 huono puoli mut se ei liity ajoneuvoihin vaan siihen ettei voi juosta kuten cod uo:ssa, sen oisivat pelintekiät voineet jättää..
06.12.2006 01:47
#17
COD2 vois ees jeepit olla mg:n kanssa, tankit on jo vähän liiaksi...
sit COD2 on kans 1 huono puoli mut se ei liity ajoneuvoihin vaan siihen ettei voi juosta kuten cod uo:ssa, sen oisivat pelintekiät voineet jättää..
Juu..pari sellasta servua on tullut vastaan ja itsekkin niitä suosin... jotenkin se vaan tuntuu aivottomalta eitä ei muka pystyisi juoksemaan.... kuten myös sekin että kranut ja luodit ei sitten mene männynoksan läpi, pikkasen ärsyttävää. Onneksi muutamilla servuilla on hyvät modit
Team: =KERPO=
06.12.2006 03:45
#18
Kyllähän noi mapit taitaa olla pikkusen liian pieniä ajoneuvoille.
06.12.2006 11:02
#19
juupa juu....hyppäät jeeppiin vaikka toujanen allu-basessa niin oot alta kahden sekunnin axis-basen peräseinässä. fantsua....ja jos haluaa a-pommille mennä, niin täytyy olla vähintään nainen ratissa tai tommi mäkinen et ylipäätänsä pääsee sinne asti.
Kyllähän noi mapit taitaa olla pikkusen liian pieniä ajoneuvoille.
Onneksi vaivauduit lukemaan koko ketjun läpi niin et tehnyt itsestäsi täysin pelleä.
Satuitko huomaamaan kenties, että esim. UO:ssa oli erikseen omat kartat, joissa oli nuo ajoneuvot? Sitten oli erikseen kartat joissa niitä ei ollut mahdollista valita. Mikä saa sinut epäilemään, että näin ei voisi olla myöskin 2:ssa?
Team: =KERPO=
06.12.2006 13:39
#20
Onneksi vaivauduit lukemaan koko ketjun läpi niin et tehnyt itsestäsi täysin pelleä.
Satuitko huomaamaan kenties, että esim. UO:ssa oli erikseen omat kartat, joissa oli nuo ajoneuvot? Sitten oli erikseen kartat joissa niitä ei ollut mahdollista valita. Mikä saa sinut epäilemään, että näin ei voisi olla myöskin 2:ssa?
Juuh, no ei minun tarvitse itsestäni pelleä tehdä. Saattaa olla että omaan jo tuon ominaisuuden....
Ei toki mikään saa minua epäilemään etteikö niin voisi olla. Saattaa kuitenkin olla, että kannatus on aika pientä, varsinkin kun jonkun pitäisi noi kartatkin vielä tehdä. Epäilen suuresti, että EA alkaisi noita tekemään. Ja kun ottaa vielä huomioon , että yhteisö on muutenkin aika nihkeää uusien kartojen suhteen, niin voi olla aika hankalaa saada niitä ainakaan virallisiin liigoihin. Nythän Cod2 on ollut markkinoilla jo yli vuoden ja vasta tässä vaiheessa on saatu clanbaseenkin ensimmäinen custom-kartta cuppiin, ja sitäkin vastustaa aika moni.
Ideana toki ihan varteenotettava, mutta luulisin että toi "ajoneuvomodi"-idea olisi pitänyt ottaa asiaksi jo paljon aikaisemmin, varsinkin kun nykyään pelin "ikä" on niin lyhyt.
Niin siis nykykartat ovat kyllä aivan liian pieniä ajoneuvoille tms., mutta otappa asiaksi ja kerää tiimi joka alkaa tekemään uutta modia ja siihen sopivia karttoja. Sittenpähän näkee saako se kannatusta.
<<12>>