Alkuvuonna Battlelogiin tuli suuri päivitys, jossa moninpelivalikkoon lisättiin mystinen Matches-toiminto. Siitä ei virallisesti puhua pukahdettu pitkään aikaan, mutta nyt rattaat vaikuttavat olevan pyörimässä eteenpäin, kun DICE on lähtenyt selittämään ominaisuuden toimintaa.
Matches-toiminto sallii pelaajan luoda koordinoituja kilpapelisessioita kavereiden kanssa. Pelaajat voivat valita ajankohdan, palvelimen, peliasetukset ja kanssapelaajat kuhunkin matsiin, luoden kontrolloidun ympäristön kilpapelaamiselle.
Battlelogin kautta hallitaan matseja PC:llä, PlayStation 3:lla ja Xbox 360:lla. Luodakseen ottelun, pelaajalla täytyy olla omistuksessaan dedikoitu palvelin. Kun palvelin on valittu, matsille voidaan asettaa tarvittavat tiedot nimestä, ajasta, pelimuodosta, tiimin koosta ja kartoista.
Perustietojen antamisen jälkeen valitaan tarkemmat peliasetukset. Matsit ovat täysin kustomoitavissa: säädettävissä ovat samat asetukset kuin palvelimilla ylipäätänsä eli mm. kill cam, 3D-spottaus, omien ampuminen, energian parantuminen ja unlockit.
Seuraavaksi valitaan kanssapelaajat kaverilistan tai platoonin kautta. Vastassa olevalle tiimille asetetaan johtaja, joka puolestaan valitsee oman joukkueensa jäsenet. Kun pelaajat on valittu, matsi on valmis alkamaan ja pelaajat voivat siirtyä palvelimelle sovittuna ajankohtana.
Ennen ottelut alkamista edessä on lämmittelyvaihe, jolloin tappoja tai pisteitä ei lasketa. Ottelu ei ala ennen kuin kaikki pelaajat ovat hyväksyneet matsin alkamisen pause-valikosta.
Matsin jälkeen kaikki tärkeät tiedot tulevat nähtäville Battlelogiin. Kierrosten määrä, pelatut kartat, voittanut tiimi ja muut olennaiset tiedot ovat tallessa siellä.
Matsi-toiminnon avulla pelaajat voivat luoda, hallita ja seurata kilpapelaamista. Platoonit, kaveriporukat ja muut keskenään kahinoivat voivat testata tiimipeliään hallitussa ympäristössä ja näyttää paremmuuttaan.
Tulossa on tarkempia tietoja toiminnosta mukaan lukien sen julkaisupäivä, seuraa uutisia!
Lähde
Matches-toiminto sallii pelaajan luoda koordinoituja kilpapelisessioita kavereiden kanssa. Pelaajat voivat valita ajankohdan, palvelimen, peliasetukset ja kanssapelaajat kuhunkin matsiin, luoden kontrolloidun ympäristön kilpapelaamiselle.
Battlelogin kautta hallitaan matseja PC:llä, PlayStation 3:lla ja Xbox 360:lla. Luodakseen ottelun, pelaajalla täytyy olla omistuksessaan dedikoitu palvelin. Kun palvelin on valittu, matsille voidaan asettaa tarvittavat tiedot nimestä, ajasta, pelimuodosta, tiimin koosta ja kartoista.
Perustietojen antamisen jälkeen valitaan tarkemmat peliasetukset. Matsit ovat täysin kustomoitavissa: säädettävissä ovat samat asetukset kuin palvelimilla ylipäätänsä eli mm. kill cam, 3D-spottaus, omien ampuminen, energian parantuminen ja unlockit.
Seuraavaksi valitaan kanssapelaajat kaverilistan tai platoonin kautta. Vastassa olevalle tiimille asetetaan johtaja, joka puolestaan valitsee oman joukkueensa jäsenet. Kun pelaajat on valittu, matsi on valmis alkamaan ja pelaajat voivat siirtyä palvelimelle sovittuna ajankohtana.
Ennen ottelut alkamista edessä on lämmittelyvaihe, jolloin tappoja tai pisteitä ei lasketa. Ottelu ei ala ennen kuin kaikki pelaajat ovat hyväksyneet matsin alkamisen pause-valikosta.
Matsin jälkeen kaikki tärkeät tiedot tulevat nähtäville Battlelogiin. Kierrosten määrä, pelatut kartat, voittanut tiimi ja muut olennaiset tiedot ovat tallessa siellä.
Matsi-toiminnon avulla pelaajat voivat luoda, hallita ja seurata kilpapelaamista. Platoonit, kaveriporukat ja muut keskenään kahinoivat voivat testata tiimipeliään hallitussa ympäristössä ja näyttää paremmuuttaan.
Tulossa on tarkempia tietoja toiminnosta mukaan lukien sen julkaisupäivä, seuraa uutisia!
Lähde
MAINOS
MAINOS
1
06.07.2012 08:02
#1
06.07.2012 10:36
#2
Oma veikkaus: elokuussa on tulossa määrittelemätön sisältöpaketti Premium-käyttäjille. Voisikohan se kenties olla tämä? ;)
:/ dice varmaan tekee dicet ja antaa tän vaan premium pelaajille... no eipä tääkään enää paljoa auta pelin esport skeneä. Spectator moden kaa ehkä auttaskin mutta en sit tiiä.
06.07.2012 11:22
#3
06.07.2012 14:06
#4
Tekisivät vaan sen battlerecoder / spectator mode:n tällästen turhuuksien sijaan
Täysin samaa mieltä, vaikkei tämäkään nyt huono juttu ole, niin kyllä battlerecorder ja spectator mode pitäisi olla prioriteetti.
06.07.2012 14:07
#5
Team: *CoF* [CoF]
06.07.2012 17:07
#6
http://www.youtube.com/watch?v=VDUevOxVTwY
http://www.youtube.com/watch?v=9p9PxPFsf2g
http://www.youtube.com/watch?v=VDUevOxVTwY
06.07.2012 18:26
#7
Kertokaa miksi Dice ei tee spectator modii jos tämä on mahdollista?
http://www.youtube.com/watch?v=VDUevOxVTwY
http://www.youtube.com/watch?v=9p9PxPFsf2g
http://www.youtube.com/watch?v=VDUevOxVTwY
Vitun hyvä kysymys.
06.07.2012 19:00
#8
06.07.2012 19:00
#9
Kertokaa miksi Dice ei tee spectator modii jos tämä on mahdollista?
http://www.youtube.com/watch?v=VDUevOxVTwY
http://www.youtube.com/watch?v=9p9PxPFsf2g
http://www.youtube.com/watch?v=VDUevOxVTwY
Koska
1