Vihdoinkin maailmalta kantautuu loistavia (tai siis vähemmän loistavia) uutisia koskien Battlefield 3:n tulevia päivityksiä. Ehdottomasti eräs hermoja raastavimmista uusista upeista efekteistä pelisarjan kuopuksella on nimittäin menettämässä tehoaan. Taktinen taskulamppu ei enää jatkossa tule loistamaan seitsemän auringon voimalla sokaisten jokaisen pelaajan joka taistelutantereella astelee, vaan realismi vie kerrankin voiton. Vaikuttaa siltä että DICE on vihdoin alkanut kuuntelemaan käyttäjien palautetta.
Katso kuvat!
Lähde
Katso kuvat!
Lähde
MAINOS
MAINOS
<<123>>
09.11.2011 20:20
#1
09.11.2011 20:47
#2
No, pian sen näkee millainen vaikutus päivityksellä tulee olemaan...
Team: [BS]
09.11.2011 20:48
#3
Team: Menace
09.11.2011 20:49
#4
Team: [PG]
09.11.2011 20:54
#5
09.11.2011 20:54
#6
mistä kuvat on peräisin?
Tuossa lukee selkeästi "lähde".
Team: [PG]
09.11.2011 20:57
#7
Siinähän se lähde mainitaan. Näyttääkö toi vaan musta siltä et noi kuvat on otettu kahdella eri resolla tai alustalla?
Näyttää ihan siltä että olis eri fovilla vedetty
Team: sL|
09.11.2011 20:59
#8
Team: Z-Partio
09.11.2011 20:59
#9
09.11.2011 21:09
#10
09.11.2011 21:13
#11
09.11.2011 21:38
#12
09.11.2011 21:41
#13
09.11.2011 21:42
#14
Mutta eipä tuo aiempi valoteho itseäni ole häirinnyt, enemmän se on minun tappioksi koitunut, mutta se on osa peliä, ja kaikille sama, kuten tankkien etu jalkaväkeä vastaan yms.
09.11.2011 21:54
#15
Hyvä että realismia tulee lisää, tilan valoisuuden pitäisi vaikuttaa valon sokaisevuuteen. Olisi mahtava joku yömappi missä olisi käytännössä pakko pitää taskulamppua päällä, voisi olla kiinnostavaa. Vois valotta hiiviskellä vihollisen selustaan ja sitten iskeä valot päälle. ja sitten vois bf2:n tyyliin olla pimeänäkölasit, ja sitten jos niillä kattoo valoa kohti niin sokaistuisi täysin.
Tuollainen yömappi olisi tosiaan mielenkiintoinen. Tehrainista en tykkää yhtään.
09.11.2011 22:02
#16
Hyvä että realismia tulee lisää, tilan valoisuuden pitäisi vaikuttaa valon sokaisevuuteen. Olisi mahtava joku yömappi missä olisi käytännössä pakko pitää taskulamppua päällä, voisi olla kiinnostavaa. Vois valotta hiiviskellä vihollisen selustaan ja sitten iskeä valot päälle. ja sitten vois bf2:n tyyliin olla pimeänäkölasit, ja sitten jos niillä kattoo valoa kohti niin sokaistuisi täysin.
INVR (tai mikä oli) on keksitty (tarttee 100 tappoa tosin)
09.11.2011 22:11
#17
INVR (tai mikä oli) on keksitty (tarttee 100 tappoa tosin)
09.11.2011 22:19
#18
Team: |CPPP|
09.11.2011 22:57
#19
Mites saa fps näkymään pysyvästi niinkuin noissa kuvissa?
Siellä konsolissa (§-näppäin, escin alapuolella) on jokin komento GstRender.*jotain* jos oikein muistan.
Taitaa menettää valo tämän jälkeen hyötynsä. Toki päivänvalossa valo ei saisi häikästä melkeimpä yhtään, mutta esim. metrossa lampusta pitää olla hyötyä.
No, pian sen näkee millainen vaikutus päivityksellä tulee olemaan...
Siinähän se lähde mainitaan. Näyttääkö toi vaan musta siltä et noi kuvat on otettu kahdella eri resolla tai alustalla?
Wut? Kyllä se ihan sama FoV on... Puut vaan sattuvat heilumaan tuulessa, tästä tämä efekti varmaan johtuu. :P
09.11.2011 23:00
#20
<<123>>