Brinkin julkaisua odotellessa voi aikaa viettää katsomalla Youtubeen päätyneitä videoita ensikokemuksista. Ensimmäiset kaksi videota tarjoavat GamerSpawn ja VG247, joiden koosteet ovat liki täynnä puhdasta pelikuvaa. Loppuun on vielä lisätty pari kuukautta vanha Mahalo.com:n pelitesti, jossa katsella voi muutakin kuin pelaamista.
Kaikki videot on koostettu konsoleilla pelatusta materiaalista. Siitä huolimatta voi todeta, että hyvältä näyttää.
Kaikki videot on koostettu konsoleilla pelatusta materiaalista. Siitä huolimatta voi todeta, että hyvältä näyttää.
MAINOS
MAINOS
1
23.04.2011 14:42
#1
23.04.2011 15:04
#2
23.04.2011 16:24
#3
23.04.2011 17:07
#4
Team: Shadows.
23.04.2011 18:43
#5
23.04.2011 19:47
#6
Helvetin hyvältä näyttää, lähes joka osa alueelta! Toivottavasti ei kuitenkaa floppaa bugisuuteen tms.
Pelin, joka julkaistaan viikkoa aiottua aikaisemmin, ei luulis olevan buginen. :) Että parempi olla odotusten mukainen tai menee viimeinenkin usko Splash Damageen.
23.04.2011 23:01
#7
En näe tälle pelille esport tulevaisuutta, mutta sehän nähdään mitä sieltä tulee.
23.04.2011 23:49
#8
24.04.2011 03:05
#9
Hyvältä näyttää
24.04.2011 15:39
#10
24.04.2011 20:19
#11
25.04.2011 01:44
#12
Haluisko joku selittää mulle mitä te ihmiset näette tossa pelissä? Meinaan omasta mielestä tuo on Team Fortress Borderlandsin nahassa...
25.04.2011 10:41
#13
Haluisko joku selittää mulle mitä te ihmiset näette tossa pelissä? Meinaan omasta mielestä tuo on Team Fortress Borderlandsin nahassa...
Eniten varmaan kiinnostaa se mainostettu liikkuvuus. Mikä onkaan sen ärsyttävämpää juuttua johonkin oksaan kesken kiihkeimmän taistelun?
Ja muokattavuus myös, aseita näyttää olevan runsaasti ja niitä voi muokata omaan makuun. Hahmojenkin muokkaus on hyvä lisä ja vielä kun muistetaan että sillä hahmon koolla on väliä(?).
25.04.2011 11:26
#14
Haluisko joku selittää mulle mitä te ihmiset näette tossa pelissä? Meinaan omasta mielestä tuo on Team Fortress Borderlandsin nahassa...
Mikä ihme siinä on kun jokaista nykyistä uutta peliä pitää aina verrata vanhoihin? Ei ihme että 90% nykypeleistä on sitä samaa tasapaksua fps-jöötiä kun ei kukaan uskalla yrittää mitään uutta kun heti ollaan johonkin muuhun vertaamassa. Ottakaa ihmiset uudet pelit omina itsenään vastaan elkääkä heti olko peppu kipiänä siitä että "näyttää tältä ja tolta ja tuntuu siltä" jne. Ei joka peli voi olla 100% erilainen kun muut, etenki jos samaan genreen kuuluvat. Ja jos ei kelpaa se mitä tarjotaan niin turha siitä on kitistä, jättää sitten vaan suosiolla väliin.
Ylläoleva rageilu pätee myös valituksiin siitä ettei näyttäisi juurikaan rekyyliä olevan aseissa. Ei joka pelin tarvi olla superrealistinen sotasimulaatio (mitä Brink ei vähimmässäkään määrin edes kuvittele olevansa), joten jos on vähäisempi rekyyli kun esimerkiksi bäfässä tai codissa niin so what. Ja ihan riittävän nopeasti näyttävät kuolevan nuissa videoissa nuo hemmot, ja vastustajien helamittari on aina bonusta. Kiitos ja näkemiin.
/end of rant
25.04.2011 12:42
#15
Haluisko joku selittää mulle mitä te ihmiset näette tossa pelissä? Meinaan omasta mielestä tuo on Team Fortress Borderlandsin nahassa...
Oletko edes lukenut pelistä paljon mitään? Omasta mielestäni peli on epäpyhä sekasikiö Left 4 Deadistä (kampanjapohjainen single/co-op/multi), Team Fortress 2:ta (kivisaksetpaperityylinen classpohjainen taistelu ja objectivepohjaiset pitkät kentät), Mirror's Edgestä (parkour) ja Borderlandsista (graafinen asu).
En ymmärrä vinkumista siitä että peli kopioi teemoja muista peleistä, koska nykyään on mahdotonta enään tehdä peliä, jossa ei lainattaisi osaa ideoista muualta.
En näe tälle pelille esport tulevaisuutta, mutta sehän nähdään mitä sieltä tulee.
Perustele toki, mielestäni pelillä on kaikki edellytykset esports peliksi, koska koko peli panostaa tiimityöskentelyyn ja tasapainoon classien välillä. Esports sceneen tarvitaan lisää pelejä, jotka eivät pohjaudu pelkästään täydelliseen ajoitukseen ja reflekseihin.
Team: =BFP=
25.04.2011 13:35
#16
Ylläoleva rageilu pätee myös valituksiin siitä ettei näyttäisi juurikaan rekyyliä olevan aseissa. Ei joka pelin tarvi olla superrealistinen sotasimulaatio (mitä Brink ei vähimmässäkään määrin edes kuvittele olevansa), joten jos on vähäisempi rekyyli kun esimerkiksi bäfässä tai codissa niin so what..
No joo, mutta ainakin itteäni riepoo vähän sellainen toiminta että tappelut ratkaistaan nappi pohjassa. Tuntuu siltä että useimmissa tapauksissa tulee tapon korjaamaan se joka yleensä vihun ensiksi näkee.
25.04.2011 13:57
#17
Haluisko joku selittää mulle mitä te ihmiset näette tossa pelissä? Meinaan omasta mielestä tuo on Team Fortress Borderlandsin nahassa...
Mikä ihme siinä on kun jokaista nykyistä uutta peliä pitää aina verrata vanhoihin? Ei ihme että 90% nykypeleistä on sitä samaa tasapaksua fps-jöötiä kun ei kukaan uskalla yrittää mitään uutta kun heti ollaan johonkin muuhun vertaamassa. Ottakaa ihmiset uudet pelit omina itsenään vastaan elkääkä heti olko peppu kipiänä siitä että "näyttää tältä ja tolta ja tuntuu siltä" jne. Ei joka peli voi olla 100% erilainen kun muut, etenki jos samaan genreen kuuluvat. Ja jos ei kelpaa se mitä tarjotaan niin turha siitä on kitistä, jättää sitten vaan suosiolla väliin.
Ylläoleva rageilu pätee myös valituksiin siitä ettei näyttäisi juurikaan rekyyliä olevan aseissa. Ei joka pelin tarvi olla superrealistinen sotasimulaatio (mitä Brink ei vähimmässäkään määrin edes kuvittele olevansa), joten jos on vähäisempi rekyyli kun esimerkiksi bäfässä tai codissa niin so what. Ja ihan riittävän nopeasti näyttävät kuolevan nuissa videoissa nuo hemmot, ja vastustajien helamittari on aina bonusta. Kiitos ja näkemiin.
/end of rant
Ihme rageilua täytyy sanoa...mainitsin oman mielipiteen nii tääl käydään ku yleinen syyttäjä o_O.
Mut joo tuosta pelien vertailusta ei päästä ikinä eroon se pätee lähes jokaiseen asiaan mitä ostamme...sanotaan vaikka auto, kun meet autokauppaan sähä katot millä tavalla se uusi mahdollinen auto olisi parempi ku sun vanhas...vai? Ja sama hinnan kanssa. Meinaan saa olla aika hölmö jos ei yritä saada aikaisiks hinta/laatu suhdetta uudesta autosta. Tuo hinta/laatu pätee kans peleissä, minkä helvetin takia menisin ostaa samaa sontaa mitä mulla on jo? Oon samaa mieltä et vähä liikaa itkua lähes jokaisesta pelistä mikä tulee ulos mutta kylmä tosi asiahan on se että peleistä on tehty törkeä rasastuksen kohde. Jos studiot OIKEASTI yrittäisivät tehdä peliä sanotaan vaikka dice(bf3), tai Bethesda joka on työstäny jo 5v uutta oblivionia nii on mun mielestä osittain ihan ymmärettävää että itketään koska sielt ei vaan oikeasti tule muuta kun roskaa kuten mw2(hankkinu hölmönä itsekkin) tai mikään muu peli mikä on tullu tässä muutaman vuoden aikana. Eli lhkäsesti vain että jos studiot oikeasti alkaisivat tekemään pelejä niinkuin ennen ja vinkuisivat vähemmän varettajista niin ehkä mahdollisesti pelejä kehuttaisiin enemmän ja ostettaiski jopa enemmän.
25.04.2011 14:29
#18
Haluisko joku selittää mulle mitä te ihmiset näette tossa pelissä? Meinaan omasta mielestä tuo on Team Fortress Borderlandsin nahassa...
Mikä ihme siinä on kun jokaista nykyistä uutta peliä pitää aina verrata vanhoihin? Ei ihme että 90% nykypeleistä on sitä samaa tasapaksua fps-jöötiä kun ei kukaan uskalla yrittää mitään uutta kun heti ollaan johonkin muuhun vertaamassa. Ottakaa ihmiset uudet pelit omina itsenään vastaan elkääkä heti olko peppu kipiänä siitä että "näyttää tältä ja tolta ja tuntuu siltä" jne. Ei joka peli voi olla 100% erilainen kun muut, etenki jos samaan genreen kuuluvat. Ja jos ei kelpaa se mitä tarjotaan niin turha siitä on kitistä, jättää sitten vaan suosiolla väliin.
Ylläoleva rageilu pätee myös valituksiin siitä ettei näyttäisi juurikaan rekyyliä olevan aseissa. Ei joka pelin tarvi olla superrealistinen sotasimulaatio (mitä Brink ei vähimmässäkään määrin edes kuvittele olevansa), joten jos on vähäisempi rekyyli kun esimerkiksi bäfässä tai codissa niin so what. Ja ihan riittävän nopeasti näyttävät kuolevan nuissa videoissa nuo hemmot, ja vastustajien helamittari on aina bonusta. Kiitos ja näkemiin.
/end of rant
Ihme rageilua täytyy sanoa...mainitsin oman mielipiteen nii tääl käydään ku yleinen syyttäjä o_O.
Mut joo tuosta pelien vertailusta ei päästä ikinä eroon se pätee lähes jokaiseen asiaan mitä ostamme...sanotaan vaikka auto, kun meet autokauppaan sähä katot millä tavalla se uusi mahdollinen auto olisi parempi ku sun vanhas...vai? Ja sama hinnan kanssa. Meinaan saa olla aika hölmö jos ei yritä saada aikaisiks hinta/laatu suhdetta uudesta autosta. Tuo hinta/laatu pätee kans peleissä, minkä helvetin takia menisin ostaa samaa sontaa mitä mulla on jo? Oon samaa mieltä et vähä liikaa itkua lähes jokaisesta pelistä mikä tulee ulos mutta kylmä tosi asiahan on se että peleistä on tehty törkeä rasastuksen kohde. Jos studiot OIKEASTI yrittäisivät tehdä peliä sanotaan vaikka dice(bf3), tai Bethesda joka on työstäny jo 5v uutta oblivionia nii on mun mielestä osittain ihan ymmärettävää että itketään koska sielt ei vaan oikeasti tule muuta kun roskaa kuten mw2(hankkinu hölmönä itsekkin) tai mikään muu peli mikä on tullu tässä muutaman vuoden aikana. Eli lhkäsesti vain että jos studiot oikeasti alkaisivat tekemään pelejä niinkuin ennen ja vinkuisivat vähemmän varettajista niin ehkä mahdollisesti pelejä kehuttaisiin enemmän ja ostettaiski jopa enemmän.
Njoo, tohon meikäläisen edelliseen kommenttiin nyt jossain määrin kulminoitu kaikki ihmisten yleisen tyhmyyden aiheuttama vittuuntuminen... Eli ei mitään henkilökohtaista :P Mutta siis joo, tottahan se toki on että pelibisnes on muuttunu täysin rahakeskeiseks, ja siitä tuskin päästään mihinkään. Mutta niinkun tuossa edellä sanottiinkin, nykyään on lähes täysin mahdotonta tehdä peliä joka ei jossain määrin lainaa muitten pelien ominaisuuksia, joten turhaa ruveta jokaista uutta fps:ää vertaamaan muihin samantyylisiin yksilöihin, koska yleensä pelit kuitenkin yrittää edustaa omaa itteään eikä tuunattua versiota jostain aikasemmasta pelistä. Ellei kyseessä ole suora kopio edellisestä (*krhm* codit nykyään *krhm*).
26.04.2011 08:37
#19
26.04.2011 21:43
#20
1