Pari viikkoa sitten tulleen omatekoisten karttojen tuen myötä yhteisö on onnistunut taittamaan upeita karttoja, julkaisten verkkoon näin lyhyessä ajassa pelaamiskelpoisina. Niistä muutaman IGN on valinnut kolmen parhaan joukkoon ja alempaa löydät jokaisesta kartasta kirjoitetun arvion ja videokuvaa. Jos kartat kiinnostavat paljon muttei IGN:n esittely riitä, kannattaa suunnata L4D Maps -sivustolle tutustumaan enemmän peliin löytyviin karttoihin.
Karttojen pelaamiseen vaaditut tiedostot ovat ladattavissa myös meidän palvelimeltamme!
Dam it!
Supermarket Funtimes
UnStable
Lähde
Karttojen pelaamiseen vaaditut tiedostot ovat ladattavissa myös meidän palvelimeltamme!
Dam it!
- Pelimuodot: campaign/co-op
Chaptereita: 1
Lataus (47 MB)
This gigantic, impressive user-made level was built by Tom Baldry. Dam it! takes its name from the fact that its set in and around a gigantic hydroelectric dam. What struck us while playing Dam it! wasn't just the quality of the level design, but the sheer size of the experience. Despite the fact that it's a single level, Dam it! feels like an entire campaign. You begin outside at the bottom dam, and then must battle your way in to the claustrophobic interior. The goal is to get to a helicopter extraction, but along the way you'll encounter two or three crescendo moments and battle your way through both cavernous spaces and claustrophobic facilities. There are some bugs and the entire thing needs more polish and playtesting (ammo should be put more in the open so the AI will see it), but even at this stage Dam it! is one of the most accomplished maps that we played.
Supermarket Funtimes
- Pelimuoto: survival
Lataus (3 MB)
Made by ZAWMBIE, this survival level seems pretty straightforward on the surface but it has some really intriguing elements. It's a simple supermarket with two entrances for the zombies, one in the warehouse and one near the checkout counters. It's tempting to hide out in the employee break room because it gives you just a single door to watch. But the health packs, Molotov's, and ammo pile are all out in the middle of the supermarket, so you'll eventually have to fight your way out of the room just to replenish your supplies. And since you'll have to leap over a counter to do it (why didn't the employees include a door?), it's even trickier to get in and out. Of course, you can always count on the smokers to drag you out into the floor, but that's not exactly ideal.
UnStable
- Pelimuoto: survival
Lataus (3 MB)
Muffchild's UnStable is definitely more than it appears to be on the surface. When you look at it, it's just an Alamo-style last stand with the players occupying a roofless stable in the midst of a large cornfield. There are stairs up to a walkway along the walls, giving players a good view of the area around. But when you start playing it, things really get out of hand pretty quickly. Not only do players have to dash off to the trailer and a small shed outside of the walls to get health packs, but the stable itself will eventually start falling apart. Having the walls crumble beneath you and leave you stranded in the midst of a gang of zombies is a real hoot. Eventually the whole place falls apart and you'll be left with no cover at all.
Lähde
MAINOS
MAINOS
1
11.07.2009 23:17
#1
11.07.2009 23:34
#2
12.07.2009 00:23
#3
Missäköhän ihmeessä on Death Aboard? On tullut pelattua pari kertaa läpi ja on aivan loistava, kepeästi virallisten kampanjoiden tasoinen ja täyden 5 kentän pituinen, SUOSITTELEN!
Tuon kampanjan voisin testata seuraavaksi, toivottavasti siitä tulee pian vpk-tiedosto jotta pääsis pelaamaan enemmän kuin yksi pelaaja per serveri. Odottelen myös esim. kampanjaa Dead City. Sitten vois upata valmiita tännekin :)
EDIT: Steam Foorumeilla näyttäisi olevan hyvin koottu lista monista kartoista, ja tämän kautta löysin myös latauslinkin kokonaisen Death Aboard -kampanjan betaversion vpk-tiedostolle.
12.07.2009 10:40
#4
12.07.2009 11:57
#5
12.07.2009 18:44
#6
Pelasin viime yönä tuota Death Aboardia co-opina ja vaikutti todella hyvältä. Satamassa vaeltaminen ja viimeisen chapterin sijoittuminen korkeaan kukkulaan (missä on majakka) antoivat paljon vaihtelua kaupunkimaisemista. Tosin jos sinne majakkaan jää ennen pelastuksen saapumista, saattaa olla liian pitkä matka päästä alas, oli vaikeusaste mikä hyvänsä.
Jep, olen sitä mieltä että Valven kannattaisi ottaa tuo Death Aboard viimeistelykäsittelyyn, ja julkaista se uutena mappina seuraavan DLC:n yhteydessä, kuten he tekivät Day of Defeat:Sourcen Palermo mapin kanssa, joka oli alunperin custom mappi.
12.07.2009 19:04
#7
19.08.2009 21:14
#8
Aika varmasti Valve virallistaa parhaimpia custom karttoja. Sen jälkeen ihmiset alkavat valittaa, miksei niistä tule samantien versus ja survival pelimuotoja.
Monissa customeissa on jo valmiiksi myös versus- ja survival-pelimuodot. Ne ainakin voisi jo hioa ja virallistaa.
1