World at Warin 1.2-päivitys on siirtynyt 5. vaiheeseen, mikä tarkoittaa sen olevan valmis ja tulevan jaettavaksi tänään. Lisätyn HTTP-ohjaustoiminnon avulla modien ja karttojen lataaminen tulee huomattavasti helpommaksi, ja onpa mukana uusi karttakin - päiväversio Makinista. Päivitys tulee illalla arviolta klo 18-21.
Items addressed in 1.2:
We are aware that /record is not on this list, but are happy to say we've already begun working on a Patch 1.3 which will address /record. More details on that patch will emerge after the 1.2 release.
So get ready to get your frag on - Patch 1.2 is releasing TOMORROW, Feb. 6th 2009! Mirrors should start being made available in the morning, PST.
Items addressed in 1.2:
- Free Multiplayer Map! The tide is out and the sun is high - this daytime version of Makin sheds new light on the battle!
- Fixed exploits that allowed for power ranking servers.
- Fixed router related server authentication errors.
- Fixed HTTP Redirect functionality for downloading mods
- Fixed sound device crashes stemming from Emulated Sound Devices
- Fixed exploit which allowed players to color their name tag.
- Hits now register properly while targeted player is leaning.
- Enabled /cg_drawfps in multiplayer games.
- Fixed command-line +connect functionality
- /cg_fov no longer resets to the default value in between matches.
- Dedicated servers automatically reconnect to the Master Server in case the Master Server resets.
- "Accept Game Invite" is bound to its default key, F10. Implemented fix for attempting to join password protected servers from the server browser.
- Fine tuned Bolt-Action Rifles for balance.
- Screenshots no longer overwrite each other.
- Fixed various multiplayer map related issues and exploits.
We are aware that /record is not on this list, but are happy to say we've already begun working on a Patch 1.3 which will address /record. More details on that patch will emerge after the 1.2 release.
So get ready to get your frag on - Patch 1.2 is releasing TOMORROW, Feb. 6th 2009! Mirrors should start being made available in the morning, PST.
MAINOS
MAINOS
<<12>>
Team: =69=
06.02.2009 09:08
#1
Kuollu ja kohta kuopattu koko peli
06.02.2009 09:48
#2
Team: [PG]
06.02.2009 10:07
#3
06.02.2009 10:24
#4
(Pidempi kommentti
06.02.2009 15:12
#5
1@ ja pelihän ei ole kuollut. hyvin on pelaajia ja mielestäni erittäin viihdyttävä peli. oletko koskaan edes kokeillut peliä?
06.02.2009 15:38
#6
Ei se Cod4 ole voittanut Into loppunu jo kauan sitten pelata waw....
06.02.2009 15:59
#7
06.02.2009 17:02
#8
Hyvä että tulee vihdoinkin tämä päivitys. toivottavasti korjaantuu nyt co.op ongelmat...olisi kyllä saanut tulla uusi zombie mappikin samalla.
1@ ja pelihän ei ole kuollut. hyvin on pelaajia ja mielestäni erittäin viihdyttävä peli. oletko koskaan edes kokeillut peliä?
Hyvä peli on World at War ihmiset jotka dissaavat eivät vain viitsi kokeilla koska sama yhtiö teki Call of duty 3:en joka oli kyllä aikamoinen floppi.Mutta kyllä tämä on melko pitkälle Call of duty 4-2.Maailmansodassa!
Team: F ~
06.02.2009 17:32
#9
Team: [PG]
06.02.2009 20:12
#10
Team: sgc|, Sotapeli
06.02.2009 23:02
#11
06.02.2009 23:02
#12
"Kirjoita pidempi kommentti, jos haluat kommentoida." ^^
07.02.2009 00:19
#13
xD, miten tota recordia ei oo vieläkään saatu?= :;D:;D sama pelimoottori ku cod4 mut ei osata tehä/laittaa record mahdollisuutta :DDDDD
Onko käsitystä paljon virheitä pelissä on? Ei taida record olla tärkeimpiä.
07.02.2009 00:28
#14
The JD Treyarch Moderator posted known bugs... These are not even the serious ones! And I quote
"HTTP Redirect
/record functionality
Server stability
Cg_drawfps
Server Authentication errors
"Power server" exploits
Mod Tools, MP prefabs
Mod Tools, Zombie sounds effects
As with the original post, that is not a comprehensive list. Also, this is NOT a list of fixes slated for Patch 1.2. This is merely a list of what we're working on, some of which may make 1.2, some of which may not."
As well as
"Loss of rank / save game files
Under map glitches (all that have been found so far).
Spawn system logic
Bayonet jumping
“Elevator” glitch
Deployable MG unlimited ammo glitch
Zombie glitching"
THE MAJOR BUGS UNADDRESSED
-----------------------------------------------------------
-"Server authentication failure." when trying to connect to a server after a refresh **Addressed by Treyarch but still a large bug.
-FPS Lag in most SP and Co-Op levels
-Game Speed-Up in SP and Co-Op at random times
-"Cannot connect to Online Service" error at random times even when online.
-"Server disconnected" error after a few seconds after joining a server.
-" has left the game" error random (Getting kicked from server)
-Cannot join Co-Op servers (PC) around 75% of the time
-Invalid password on Co-Op servers clears the Server List
-No error given when not being able to join a Co-Op server (See above)
-Load Errors (Windows XP)
-Black Screen of DEATH On respawn/spawn on SP/Co-Op
-Unhandled Exception errors when starting, exiting, or during the game.
-Messaging glitch in which you can only see Team Chat not All Chat
-BSOD Errors when exiting servers, game, etc.
-"Call of Duty: World at War has stopped working..." Errors on Server Exit, Game Exit
-Major FPS Lag in Co-Op followed by the ABOVE error after server or game exit.
-Co-Op Servers defaulting back to Semper-Fi Co-Op after game end. (Even if the game was on Nazi Zombies or other).
-Random Multiplayer FPS Slowdown (around 4FPS until game restart)
Tälläinen pätkä löytyy eräältä foorumilta. Yllä oleva pätkä on tiettävästi Callofduty.com sivustolta lainattu. Aika karua kieltä kyseisestä pelistä. Eli /record toiminnon puuttuminen on aika pieni "ongelma". Tämän pohjalta ei toisaalta voi kuin onnitella pelinkehittäjää suorituksesta, jossa on saanut näin monta bugia mahtumaan peliin, joka ei eroa edeltäjästään kuin lähinnä graafisesti, vaikkakin pari uutta ideaa onkin mukana (Co-op+zombie-mode ja tankit).
Team: T.G
07.02.2009 08:49
#15
07.02.2009 11:32
#16
Kyllä ne sun koodit muutenkin paljastuu
Mitenkäs niin?
07.02.2009 12:03
#17
Team: =RPP=
07.02.2009 12:14
#18
Miksi äänet katosi kun latsin nämä patchit?
Sama oli itselläni laita ohjauspaneelista ääniasetuksista 16bittiseksi asetus, kun vistassa ei toimi 32bittisenä äänet.
07.02.2009 14:45
#19
07.02.2009 17:30
#20
<<12>>