Kyllä, luit aivan oikein. ET:QW:n muokkaaminen huipputason kilpapelaamiseen sopivaksi Pro-modin avulla on alkanut. Nyt vain sormet ristiin, että laadukas ja ennenkaikkea toimiva modi saadaan luotua nopeasti.
Koska kehitys on vasta juuri alkanut, on tiimi tekijöiden tarpeessa. Mukaan mahtuu sekä ohjelmoijia että hyviä ideoita omaavia pelaajia.
ETQWPro
Lisäksi eilen IRC:ssä paljastui että Splash Damage oli suorittanut ensimmäisen testinsä ETQW-TV:llä, ja vieläpä onnistuneesti. Lisäinfoa siitä toivottavasti pian!
The SDK-Beta has been released, but what is more important and anticipated for a long time now - a competition-mod, which enables a well balanced competitive play, is currently in development.
The upcoming competitive-mod will be named ETQWPro and the guy who decided to please the community with such an ordinary gift in Enemey Territory: Quake Wars is SpaceCommander
"for the community by the community" should be emphasized at this point. Right after the decision to develop ETQWPro, the webmaster of qw-scene.de x-ray decided to implement this platform where communication between players and ETQWPro-developers about the ongoing process of ETQWPro can take place.
A lot of work has to get done in the upcoming weeks. In order to accelerate the whole development, SpaceCommander needs help in form of:
additional developers and programmers
players giving constructive-minded feedback
This small list will be adjusted regularly. Additionally, our ETQWPro-Team needs a graphic-artist who provides an inspiring logo for ETQWPro. Every kind of content will be taken into consideration. So get your graphic-programs started folks and be a part of this huge thing.
Koska kehitys on vasta juuri alkanut, on tiimi tekijöiden tarpeessa. Mukaan mahtuu sekä ohjelmoijia että hyviä ideoita omaavia pelaajia.
ETQWPro
Lisäksi eilen IRC:ssä paljastui että Splash Damage oli suorittanut ensimmäisen testinsä ETQW-TV:llä, ja vieläpä onnistuneesti. Lisäinfoa siitä toivottavasti pian!
The SDK-Beta has been released, but what is more important and anticipated for a long time now - a competition-mod, which enables a well balanced competitive play, is currently in development.
The upcoming competitive-mod will be named ETQWPro and the guy who decided to please the community with such an ordinary gift in Enemey Territory: Quake Wars is SpaceCommander
"for the community by the community" should be emphasized at this point. Right after the decision to develop ETQWPro, the webmaster of qw-scene.de x-ray decided to implement this platform where communication between players and ETQWPro-developers about the ongoing process of ETQWPro can take place.
A lot of work has to get done in the upcoming weeks. In order to accelerate the whole development, SpaceCommander needs help in form of:
additional developers and programmers
players giving constructive-minded feedback
This small list will be adjusted regularly. Additionally, our ETQWPro-Team needs a graphic-artist who provides an inspiring logo for ETQWPro. Every kind of content will be taken into consideration. So get your graphic-programs started folks and be a part of this huge thing.
MAINOS
MAINOS
1
23.11.2007 14:46
#1
Team: scene
23.11.2007 15:41
#2
Team: scene
23.11.2007 16:19
#3
Team: [PG]
23.11.2007 17:56
#4
23.11.2007 23:26
#5
Team: Patriots
26.11.2007 11:08
#6
Kyl ne viel huomaa, että pelinä qw on parempi ko cod
Tai sitten huomaa et paluuta ei ole. Eli ns. tämä "keissi" on käsitelty.
Team: (º¿º)
26.11.2007 14:42
#7
Jos tuo ETQWPro epäonnistuu niin peli on siinä, työn sarkaa on aika paljon että siinä onnistutaan.
- Peli pitäisi ensimmäisenä laittaa tasapainoon kaikin puolin, aseiden ja ominaisuuksien suhteen yms.
- Ajoneuvojen merkitystä pelin kululle vähentää tosi paljon.
- Uusia karttoja! Vakiomappien soveltuvuus 6on6 on hieman kyseenalainen.
- Pelimuoto Stopwatch, pelin engine/nettikoodi on erinomainen eli perusta hyvälle pelille on olemassa.
26.11.2007 18:00
#8
Team: Z-Partio
26.11.2007 20:05
#9
Team: scene
26.11.2007 21:18
#10
Team: -Pelit-
27.11.2007 17:11
#11
29.11.2007 12:34
#12
29.11.2007 15:49
#13
Team: (º¿º)
30.11.2007 03:54
#14
Team: -Pelit-
30.11.2007 12:51
#15
Pelkäänpä pahoin että jos ajoneuvojen merkitystä ei lasketa niin peli jää bf-pelureiden peliksi.
Ei kait sitten kannatakaan pelata jos ei pysty hyväksymään erilaisuutta pelaajien tehtävissä ja että heavyn _kuuluu_ frägää enemmän + antaa enempi tukea hyökkäyksessä kuin vastaavien infien. Itestä ainakin tuntuu helvetin tyhmälle jos infi voittaa samantasoisen pelaajan, joka on tankissa? Tiimi on enemmän kuin osiensa summa ja hyvä tankkikuski tekee hyvän tiimin siinä missä 3 hyvää infiä kuuden hengen tiimissä. Lisäks kun kartat on näin isoja, nopeuttaa huomattavasti peliä kun pääsee liikkuun ajoneuvoilla. Ja lopuks sanottakoon et onhan quakewarsissa melkeen alle puolet siitä määrästä ajoneuvoja mitä bf:ssä. Ei niillä oo läheskään niin isoa merkitystä tässä pelissä.
Team: (º¿º)
30.11.2007 19:29
#16
30.11.2007 22:08
#17
Joskus on parempi tehdä radikaaleja muutoksia ettei peli jäisi pokemon asteelle ja saataisiin peli menestymään.
Jos peli ei miellytä, voi pelata muuta. W:ET on muun muassa erittäin hyvä vaihtoehto, jos ajoneuvot eivät nykyisellään miellytä. Liian vähän merkitystä -> ei käyttöä ollenkaan -> käytännössä sama kuin ei ajoneuvoja ollenkaan -> turhan lähellä W:ET:tä.
Pointtini on siis se, että W:ET on W:ET ja ETQW on ETQW. ETQW ei missään nimessä ole W:ET tai sen grafiikkapäivitys.
Team: scene
01.12.2007 11:14
#18
1