ET:QW:n kehittäjien blogiin on ilmestynyt lisäys tulossa olevasta 1.2-päivityksestä. Se tulee sisältämään seuraavat lisäykset tai muutokset: VoIP, parannettu tasapaino, pieniä muutoksia tuliryhmien ja Stopwatch-pelimoodin toimintaan, parannuksia palvelinhakuun, kaverilistaan sekä bottien taitoihin ja lisäksi iso läjä jos jonkinlaisia uusia ominaisuuksia ja bugikorjauksia.
Päivitys on Activisionin laadunvarmistusyksikön testattavana ja tullee julkaistavaksi parin viikon aikana. Samassa uutisessa mainitaan, että 1.3 on jo työn alla, ja että Software Developers kittikin on viimeistelyä vaille valmis.
Lähde
The Enemy Territory: QUAKE Wars 1.2 Update is currently with Activision's Quality Assurance Team, and undergoing exactly the same testing as if it were a full retail game. It takes a couple of weeks for this process to be completed, but it won't be long before we have the update in your hands.
We've already begun work on the 1.3 Update, which will feature even more improvements. In addition to that, we're currently putting polish to the Software Developers Kit, and, as I mentioned above, we're continuing work on comprehensive tournament support. More on all of that in future Blog updates!
Päivitys on Activisionin laadunvarmistusyksikön testattavana ja tullee julkaistavaksi parin viikon aikana. Samassa uutisessa mainitaan, että 1.3 on jo työn alla, ja että Software Developers kittikin on viimeistelyä vaille valmis.
Lähde
The Enemy Territory: QUAKE Wars 1.2 Update is currently with Activision's Quality Assurance Team, and undergoing exactly the same testing as if it were a full retail game. It takes a couple of weeks for this process to be completed, but it won't be long before we have the update in your hands.
We've already begun work on the 1.3 Update, which will feature even more improvements. In addition to that, we're currently putting polish to the Software Developers Kit, and, as I mentioned above, we're continuing work on comprehensive tournament support. More on all of that in future Blog updates!
MAINOS
MAINOS
1
25.10.2007 06:42
#1
25.10.2007 08:16
#2
25.10.2007 11:19
#3
Team: scene
25.10.2007 11:43
#4
Mikä siinä pausen koodaamisessa on niin vaikeeta, että pitää jättää seuraavaan pätsiin?
25.10.2007 14:10
#5
Toi on mun mielestä todella hyvä uudistus. Noita tasapelejä tullut aivan liikaa.
1