Battlefield 2142:n seuraavan päivityksen julkinen betatestaus alkaa perjantaina 2.2, eli huomenna. Ilmeisesti tämä on koettu hyväksi menetelmäksi, joten EA luottaa jälleen pelaajien kykyyn löytää viimeisetkin bugit. Muutoslistaa 1.20:lle ei vielä ole, mutta sellaisen luulisi tulevan huomenna.
News: The Beta of the 1.20 Patch will be available for public testing beginning Friday February 2.
-
Download the Beta and jump into the ranked servers to check out the latest fixes for 2142.
Päivitys:
The Beta of the 1.20 Patch will be available for public testing beginning Friday February 2nd. In this update we have addressed many issues including:
* Added correct flag for Czech Republic.
* Fixed PDS-1 sonar system interference with UAV. Soldiers are now shown correctly on UAV when PDS-1 is activated.
* Heal and repair points awarded after a 50% heal/repair instead of 100% heal/repair.
* Fixed tracking of hours with the medic hub in BFHQ. They should now be shown correctly.
* Fixed Squad leader drone exploit. Removed the possibility to use drones as a stairway to heaven.
* Fixed Rorsch crosshair misalignment. The crosshair should now be correct while unzoomed.
* Out of bounds now immediately kills after 15 seconds instead of doing gradual damage over 15 seconds. This prevents exploits using the out of bounds area.
* APM:s always set to “Friendly fire off” on ranked servers. Increases consistency and prevents misunderstanding.
* Fixed an exploit using the reactor core door.
* The correct message is now shown when trying to join a full server.
* Fixed crash when placing Squad Leader Spawn Beacon.
* Added server side option to prevent Titan Movement.
* Added optimization to Titan mode to reduce lag.
Download the Beta and jump into the ranked servers to check out the latest fixes for 2142.
-Your DICE Live Team
Lähde
News: The Beta of the 1.20 Patch will be available for public testing beginning Friday February 2.
-
Download the Beta and jump into the ranked servers to check out the latest fixes for 2142.
Päivitys:
The Beta of the 1.20 Patch will be available for public testing beginning Friday February 2nd. In this update we have addressed many issues including:
* Added correct flag for Czech Republic.
* Fixed PDS-1 sonar system interference with UAV. Soldiers are now shown correctly on UAV when PDS-1 is activated.
* Heal and repair points awarded after a 50% heal/repair instead of 100% heal/repair.
* Fixed tracking of hours with the medic hub in BFHQ. They should now be shown correctly.
* Fixed Squad leader drone exploit. Removed the possibility to use drones as a stairway to heaven.
* Fixed Rorsch crosshair misalignment. The crosshair should now be correct while unzoomed.
* Out of bounds now immediately kills after 15 seconds instead of doing gradual damage over 15 seconds. This prevents exploits using the out of bounds area.
* APM:s always set to “Friendly fire off” on ranked servers. Increases consistency and prevents misunderstanding.
* Fixed an exploit using the reactor core door.
* The correct message is now shown when trying to join a full server.
* Fixed crash when placing Squad Leader Spawn Beacon.
* Added server side option to prevent Titan Movement.
* Added optimization to Titan mode to reduce lag.
Download the Beta and jump into the ranked servers to check out the latest fixes for 2142.
-Your DICE Live Team
Lähde
MAINOS
MAINOS
1
01.02.2007 20:27
#1
Ja taas pätsiä tulossa, eikö ne voi tehdä 1 kunnon pätsin eikä kymmeniä pikku-patcheja?
01.02.2007 20:41
#2
01.02.2007 20:53
#3
01.02.2007 21:01
#4
Menee Off-topicin puolelle mutta kellään tietoa millon Northern strike -boosteri ilmestyy?
01.02.2007 21:58
#5
Menee Off-topicin puolelle mutta kellään tietoa millon Northern strike -boosteri ilmestyy?
Joidenkin epävirallisten tietojen mukaan pitäisi ilmestyä maaliskuussa.
Team: sgc|, Sotapeli
01.02.2007 23:32
#6
Team: [Wolf]
02.02.2007 06:44
#7
Team: IBM.
02.02.2007 07:02
#8
onhan se kiva saada lisää bugeja rahaa vasten ;)
02.02.2007 09:37
#9
02.02.2007 11:19
#10
Hieno homma, että korjailevat bugeja. Jospa ne sais viimein pois, ettei sentry gun ala tulittamaan vihollisista, ennen kuin se on edes nähnyt niitä. Kohtuu rasittava bugi. Varsinkin titanin sisällä.
No haloo! Sen on tarkoituskin tulkita liikkuvia kohteita seinien läpi. Ne sentry gunit on varustettu Vergil Co:n uusimmalla liikkeentunnistusalgoritmilla joka havaitsee kaiken liikkeen 20m säteellä, välittämättä esteistä.
Joten tehdään taustatyöt ennenkuin tuut tänne valehtelemaan!
Team: {Kßß}
02.02.2007 11:56
#11
Hieno homma, että korjailevat bugeja. Jospa ne sais viimein pois, ettei sentry gun ala tulittamaan vihollisista, ennen kuin se on edes nähnyt niitä. Kohtuu rasittava bugi. Varsinkin titanin sisällä.
No haloo! Sen on tarkoituskin tulkita liikkuvia kohteita seinien läpi. Ne sentry gunit on varustettu Vergil Co:n uusimmalla liikkeentunnistusalgoritmilla joka havaitsee kaiken liikkeen 20m säteellä, välittämättä esteistä.
Joten tehdään taustatyöt ennenkuin tuut tänne valehtelemaan!
Enpä uskoisi, että tuo tarkoituksella niitten seinien läpi ampuu, mutta varma en tietenkään ole. Sitä paitsi ne ammukset menevät ainakin seillä titaanissa seinien läpi, mutta eivät aiheuta vahinkoa. Syynä tähän luulisin olevan titaanin seinien huonon koodauksen, joka saa aikaan sen, että sentry gunit havaitsevat viholliset niiden läpi ja alkavat ampumaan. Itse en ole ainakaan nähnyt tätä muualla kuin titaanissa...
02.02.2007 13:51
#12
Hieno homma, että korjailevat bugeja. Jospa ne sais viimein pois, ettei sentry gun ala tulittamaan vihollisista, ennen kuin se on edes nähnyt niitä. Kohtuu rasittava bugi. Varsinkin titanin sisällä.
No haloo! Sen on tarkoituskin tulkita liikkuvia kohteita seinien läpi. Ne sentry gunit on varustettu Vergil Co:n uusimmalla liikkeentunnistusalgoritmilla joka havaitsee kaiken liikkeen 20m säteellä, välittämättä esteistä.
Joten tehdään taustatyöt ennenkuin tuut tänne valehtelemaan!
Ooookkei... Muistahan ottaa lääkkees tänään.
02.02.2007 14:23
#13
Voi juma... Dice taitaa tehä uuden patchi ennätyksen...
02.02.2007 17:36
#14
Team: =FS=
02.02.2007 17:40
#15
Onko kellään hajua monelta se tulee????? Vai onko jo jossain???
02.02.2007 18:00
#16
Ja taas pätsiä tulossa, eikö ne voi tehdä 1 kunnon pätsin eikä kymmeniä pikku-patcheja?
Hahaa paavopesusieni ootko Tomi?
02.02.2007 19:09
#17
02.02.2007 20:43
#18
*Added correct flag for Czech Republic.
*Fixed PDS-1 sonar system interference with UAV. Soldiers are now shown correctly on UAV when PDS-1 is activated.
*Heal and repair points awarded after a 50% heal/repair instead of 100% heal/repair.
*Fixed tracking of hours with the medic hub in BFHQ. They should now be shown correctly.
*Fixed Squad leader drone exploit. Removed the possibility to use drones as a stairway to heaven.
*Fixed Rorsch crosshair misalignment. The crosshair should now be correct while unzoomed.
*Out of bounds now immediately kills after 15 seconds instead of doing gradual damage over 15 seconds. This prevents exploits using the out of bounds area.
*APM:s always set to “Friendly fire off” on ranked servers. Increases consistency and prevents misunderstanding.
*Fixed an exploit using the reactor core door.
*The correct message is now shown when trying to join a full server.
* Fixed crash when placing Squad Leader Spawn Beacon.
*Added server side option to prevent Titan Movement.
*Added optimization to Titan mode to reduce lag.
02.02.2007 21:04
#19
Valitettavasti edelleen EA on peliyrityksistä vähiten pelaajia rahastava laadukkaista peleistään huolimatta. Joka ikinen vuosi kunnollisten päivityksien sijaan. Uusin Battlefield osoittaa tätä luonnonlain tarkkuudellla, kun uusimpien hilavitkuttimien markkinahinta EA:n maailmassa on reilut 10 euroa. Muissa nämä tulisivat lähes maksutta modifikaatioiden ja lisäpäivityksien mukana. Se on syynä, miksen ostanut Battlefield 2142:sta. Menivät pilaamaan ajoneuvotkin.
Team: [5p5]
04.02.2007 00:56
#20
1