Tiedosto:
Pvm:
11.08.2006 22:00
Koko:
Latauksia:
292 kpl
Kuvaus:
OPK:n viimeisin versio. Täyspäivitys.
After a long time to wait, now the next update from OPK, 0.15. We try to kill so many bugs as possible. SO we can present totday something playable, nothing final, but much better then the first demo. So we remove the gameplaykiller, but we add some more toys too.
Releasenotes:
- Fixed polycounts on many vehicles
- Fixed staticbugs (f.e. mosque in Tutin)
- Added Stingerkit (Airfield, Ambush, Tutin)
- Added Gimletkit (Airfield, Ambush, Tutin)
- Added Pilotkit (Airfield, Ambush, Tutin)
- Added Laser Range Finder HALEM
- Fixed stupid mapperbugs (Bridge on ambush, soldierspawns on border)
- Tweaked code for landvehicles, MG´s, rockets, helicopter, planes
- Tweaked damagesystems
- added new sounds
- fiexd sounds (f.e. MG3-soundbug)
- fixed bugs and improved perfomance on Battle of Tutin
- New Gamemode Teamdeathmatch
- radar on scoutvehicle
Added new Maps:
- Airfield Assault ( 16/32/64 paradropattack)
- Battle of Bogovina ( 32/64 Tankbattle; 16 CQB)
- Harbour Sabotage ( 16/32 CQB)
- Out of Reach ( 16/32/64 groundattack/CQB
Kotisivut
After a long time to wait, now the next update from OPK, 0.15. We try to kill so many bugs as possible. SO we can present totday something playable, nothing final, but much better then the first demo. So we remove the gameplaykiller, but we add some more toys too.
Releasenotes:
- Fixed polycounts on many vehicles
- Fixed staticbugs (f.e. mosque in Tutin)
- Added Stingerkit (Airfield, Ambush, Tutin)
- Added Gimletkit (Airfield, Ambush, Tutin)
- Added Pilotkit (Airfield, Ambush, Tutin)
- Added Laser Range Finder HALEM
- Fixed stupid mapperbugs (Bridge on ambush, soldierspawns on border)
- Tweaked code for landvehicles, MG´s, rockets, helicopter, planes
- Tweaked damagesystems
- added new sounds
- fiexd sounds (f.e. MG3-soundbug)
- fixed bugs and improved perfomance on Battle of Tutin
- New Gamemode Teamdeathmatch
- radar on scoutvehicle
Added new Maps:
- Airfield Assault ( 16/32/64 paradropattack)
- Battle of Bogovina ( 32/64 Tankbattle; 16 CQB)
- Harbour Sabotage ( 16/32 CQB)
- Out of Reach ( 16/32/64 groundattack/CQB
Kotisivut
Latausajat:
ADSL 1M 77 min.
ADSL 2M 38 min.
ADSL 8M 9 min.
ADSL 24M 3 min.
* Huom. nopeudet ovat suuntaa-antavia, et välttämättä saa täydellä kaistanleveydellä.
MAINOS
MAINOS
1
12.08.2006 20:21
#1
12.08.2006 20:42
#2
Lue tuosta.
Vinkki: On!
12.08.2006 20:52
#3
14.08.2006 18:03
#4
15.08.2006 00:54
#5
15.08.2006 01:15
#6
Aika sukka modi. Ei mitään muutosta 0.1:stä mitä pelattavuuteen ja pelimekaniikkaan tulee. Hienosti on tehty, mutta n. puolet äänistä ei kuulu, aseet on mallinnettu kehnosti ja pelattavuus saisi minulta arvosanan 1/5. Tästä ei nauti kuin väkisin. Jotenkin kaikki asiden äänet hukkuu ja esimerkiksi autojen kk:den äänet eivät kuulu ollenkaan. Autokämppäys onkin statsihotojen leipälaji tässä modissa.
Pistäpäs ääniasetukset normaalille, niin pitäisi toimia. Aseet eivät omasta mielestäni ole mallinnettu kehnosti, koska niihinkin ollaan samalla rakkaudella laitettu polygoneja kuin alkuperäiseenkin.
Moitittavaa omasta puolestani löytyy vain Hind kopterin alivoimaisuudesta verrattuna saksalaisten vastineeseen ja kopterikenttiä on valitettavasti jotain kolme kappaletta. Olisi paljon parempaa, mikäli pääsisi jokaisessa kentässä tappamaan mestarillisella ohjuksien ampumisella serbejä helvettiin.
Team: [YMFO]
15.08.2006 01:27
#7
Aika sukka modi. Ei mitään muutosta 0.1:stä mitä pelattavuuteen ja pelimekaniikkaan tulee. Hienosti on tehty, mutta n. puolet äänistä ei kuulu, aseet on mallinnettu kehnosti ja pelattavuus saisi minulta arvosanan 1/5. Tästä ei nauti kuin väkisin. Jotenkin kaikki asiden äänet hukkuu ja esimerkiksi autojen kk:den äänet eivät kuulu ollenkaan. Autokämppäys onkin statsihotojen leipälaji tässä modissa.
Pistäpäs ääniasetukset normaalille, niin pitäisi toimia. Aseet eivät omasta mielestäni ole mallinnettu kehnosti, koska niihinkin ollaan samalla rakkaudella laitettu polygoneja kuin alkuperäiseenkin.
Moitittavaa omasta puolestani löytyy vain Hind kopterin alivoimaisuudesta verrattuna saksalaisten vastineeseen ja kopterikenttiä on valitettavasti jotain kolme kappaletta. Olisi paljon parempaa, mikäli pääsisi jokaisessa kentässä tappamaan mestarillisella ohjuksien ampumisella serbejä helvettiin.
tiedätkö ketään niin hyvää pilottia?
15.08.2006 08:34
#8
Aika sukka modi. Ei mitään muutosta 0.1:stä mitä pelattavuuteen ja pelimekaniikkaan tulee. Hienosti on tehty, mutta n. puolet äänistä ei kuulu, aseet on mallinnettu kehnosti ja pelattavuus saisi minulta arvosanan 1/5. Tästä ei nauti kuin väkisin. Jotenkin kaikki asiden äänet hukkuu ja esimerkiksi autojen kk:den äänet eivät kuulu ollenkaan. Autokämppäys onkin statsihotojen leipälaji tässä modissa.
Pistäpäs ääniasetukset normaalille, niin pitäisi toimia. Aseet eivät omasta mielestäni ole mallinnettu kehnosti, koska niihinkin ollaan samalla rakkaudella laitettu polygoneja kuin alkuperäiseenkin.
Moitittavaa omasta puolestani löytyy vain Hind kopterin alivoimaisuudesta verrattuna saksalaisten vastineeseen ja kopterikenttiä on valitettavasti jotain kolme kappaletta. Olisi paljon parempaa, mikäli pääsisi jokaisessa kentässä tappamaan mestarillisella ohjuksien ampumisella serbejä helvettiin.
tiedätkö ketään niin hyvää pilottia?
Taitaa tarkoittaa itseänsä, mikä ei olisi iso ylläri.
15.08.2006 09:28
#9
25.11.2007 12:27
#10
1