Kilpapelaamisen kannalta lupaavana pidetyn Brinkin ensimmäinen suomalainen turnaus saa päätöksensä Assemblyillä. Turnauksen neljään alkukarsintaan osallistuneista joukkueista on jäljellä enää kaksi. Molemmat joukkueet koostuvat pääasiassa joko karsintaan osallistuneista, tai karsinnan voittaneista pelaajista. Koska molempien joukkueiden kokoonpanot ovat uudet, ei ottelun lopputulosta voi pahemmin vielä spekuloida. Finaalipeli pelataan best-of-three -tyylillä, eli molemmat joukkueet valitsevat oman karttansa ja tarvittaessa pelataan yksi decider-kartta.
Ainakin alkuperäisen suunnitelman mukaan turnauksen voittajan oli määrä napata mukaansa 2000e potti, ja kaikille finalisteille piti olla luvassa tuotepalkintoja. Brinkin tulevaisuus kilpapelinä ei tosin näytä kovin valoisalta, kun pelkän matsin etsiminen saattaa olla lähes mahdotonta. Jää nähtäväksi, onko assemblyillä järjestettävä turnaus ehkä pelin viimeinen.
Joukkueiden kokoonpanot ovat seuraavat:
Epsilon Esports
Rulah
Anderson
Midair
Taimou
Squall
Wii Not Fit
Zigii
Slowpoke
Mh7v
Vinneri
Gas
Ainakin alkuperäisen suunnitelman mukaan turnauksen voittajan oli määrä napata mukaansa 2000e potti, ja kaikille finalisteille piti olla luvassa tuotepalkintoja. Brinkin tulevaisuus kilpapelinä ei tosin näytä kovin valoisalta, kun pelkän matsin etsiminen saattaa olla lähes mahdotonta. Jää nähtäväksi, onko assemblyillä järjestettävä turnaus ehkä pelin viimeinen.
Joukkueiden kokoonpanot ovat seuraavat:
Epsilon Esports
Rulah
Anderson
Midair
Taimou
Squall
Wii Not Fit
Zigii
Slowpoke
Mh7v
Vinneri
Gas
MAINOS
MAINOS
1
Team: Epsilon
04.08.2011 01:22
#1
ei taida olla ku saksassa pelataa viel finaalit viikon päästä :D mut siihe se sit varmaan tyssääki
04.08.2011 02:37
#2
Kylla taitaa Brink jaada piakkoin unholaan. Mita nyt viikko pari sitten poimin kyseisen pelin Prisman alelaarista, niin taytyy kylla sanoa, etta peliseuran loytaminen on kohtalaisen vaikeaa, kun pelista loytyy vain pari kolme servua joilla on muita pelaajia ja hirvea lista servuja joilta ei loydy yhtaan pelaajaa.
04.08.2011 14:53
#3
Aika paha tosta jamasta on tätä lähteä pelastamaan, pitäis olla SDK tai mappeja pitäis tulla nopeampaan tahtiin.
04.08.2011 17:57
#4
Kiitos SD:lle loistavasta suorituksesta pilata hyvä idea. Itselläni peli toimi launchissa täysin moitteettomasti, jonka jälkeen jokainen päivitys huononsi toimivuutta hiukan, kunnes edellinen performance patch, joka tuli noin 2-3 viikkoa sitte, pilasi koko pelin minulta. Fps droppasi 65%, joten nykyään conffeilla pyörin siellä n. 40 fps riippuen kentästä (huom. resoluutio tai tekstuurien tarkkuus ei enää vaikuta fpsään millään tavalla).
Asebalanssipatchi oli myös loistava esimerkki siitä että päivityksiä tuli jotka eivät auttaneet mitään, koska lähes kaikkia aseita nerffattiin yhtä lailla, mutta Carb-9 pysyi edelleen pelin parhaana aseena, joskin sen kantama laski huomattavasti.
Spawnprotectionin pidentäminen oli myös loistavaa, koska sen jälkeen puolustava tiimi pystyis juoksemaan lähes suoraan objectivelle kuolemattomuuden siivittämänä useimmissa kentissä, joista hirvein esimerkki oli terminalin ykkösobjective, jonka lasikoppiin pystyi juoksemaan täysin pysäyttämättä spawnprotectionin aikana.
04.08.2011 18:28
#5
1